onsdag 27 februari 2013

I did it maaaaaaaaaaj wejj

Den här bilden…………………….

oddmolly_ss2_2013

…………….sitter fortfarande etsad på näthinnan men eftersom jag inte kan få till just den kombon fixade jag en annan

page

Om någon har en produktbild på Rocking chair vest i den här färgen blir jag glad om du vill dela med dig!

IMG_5765x

IMG_5762x

IMG_5764x

Jag är ganska så nöjd men kommer säker att försöka få fatt i den lilla grå jumpern som aldrig gick i produktion!

Helt hysterisk månadsskifte utan att någon fattar varför och jag har nyss kommit hem från jobbet - innebär totalslapp kväll så klart :)

Tack snälla ni för alla tips om hur jag ska ta hand om händerna! Vet att jag har bomullsvantar någonstans och Scholls fotkräm finns också i huset så i natt ska tassarna packas in ordentligt

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

17 kommentarer:

  1. Och fy fan vad du did it skitbra! Så jäkla snyggt! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men supersnyggo vad fint det blev! :)
    Jag har inte hunnit läsa handtipsen än och inte gett mina egna men de kommer här.

    Alltid diska med handskar den torra perioden.

    På apoteket finns en jättebra kräm som heter miniderm, inte så inihoppsan kladdig som många handkrämer.
    Bra att underhållssmörja med flera gånger om dagen, och att lägga på krämen endast på handryggen och sedan dela med sig till den andra handen så kladdas inte fingertopparna ner.
    Då kan man jobba vidare med datorn eller telefon utan att kladda ner kung och fosterland.

    På kvällen innan du släcker lyset vid sängen, smörj in med en fet och rejäl handkräm.

    Om du har omega3kapslar hemma så kan du punktera en och låta suga in på huden. Jättebra men beroende på fabrikat så kan det lukta lite eh..... fisk.

    Jag återkommer med flera tips.
    Kramar och trevlig kväll!
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där var minsann supertips. Tror nog jag står ut med lite lukt om jag bara blir fin och len :)
      Kramar å suss gott!

      Radera
    2. Det var så lite så. Odd Mollys fotkräm är fin för händer också.
      kramkram

      Radera
  3. Jag tyckte det var en tjusig "way". Kollade inte heller vad andra skrivit, men handkrämer för trädgårdering brukar vara väldigt feta och bra, utan att vara klistriga. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart - ännu ett supertips!
      Kramar

      Radera
  4. Hej!
    Your way är lysande snygg tycker jag.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Tack för den fina väskan :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Å så härligt att du gillar den :) Tack själv för fin och okomplicerad affär!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt snyggt snyggt!

    Och min favorithandkräm heter Collistar. är det riktigt illa kan man boosta lite genom att ta rejält med kräm och sova med bommullsvantar. Som en inpackning liksom!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oh, supersnyggt! Mycket värdig ersättarkombo!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Gorgeous! Så den lilla tröja gick inte i produktion?!? Ärligt talat är det ju för j*vligt med tanke på att den bilden tycks finnas överallt och skapar habegär.....
    Torra händer är ett elände, smörja,smörja...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ohhhh - SOOO NICE!! :))

    Kram

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt!

    NewYorker

    SvaraRadera