måndag 25 februari 2013

Hmm påsk i antågande……

……åtminstone här i Stockholm tydligen trots att den infaller sista helgen i mars

IMG_5667x

Det “läskiga” är att jag fotade det här förra helgen eller kanske rentav helgen innan

Men vem är jag att klaga…….har för mig att någon spottade en samla strax efter jul?

Ett är dock säkert – även om jag omfamnat julen kommer aldrig någonsin några fjädervippor in på Hornsgatan :)

Solen skiner, igår kväll var det en fantastisk måne och livet är fortfarande gott!

Kram på er

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Är du verkligen säker på det där med fjädrarna ;) hihi, Klem och fin måndag

    SvaraRadera
  2. Skitjättesäker :))
    Kram å må så gott!

    SvaraRadera
  3. Haha... Inga fjädervippor här heller minsann! Och visst är den tidig. Men bara att strunta i ju... Kram

    SvaraRadera
  4. Det som är allra tråkigast är att vi snart går till det där året runt stadiet där allt alltid är framme. Jag vill ha jul till första advent och inte i början av oktober. Påsk på påsken och midsommar i slutet av juni ...basta! Året runt firande är inget för mig....var sak på sin plats. Det är ju tjusningen med årstiderna och därför vi firar dem.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  5. Jag håller fullständigt med dig! Jag vill också ha klart åtskilda firanden så att man orkar glädjas och inte tröttnar långt i förväg.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Såg ris med fjädrar på ICA för flera veckor sedan och nu är de borta. Men det var ju faktiskt snyggt på din bild - att ha färgerna samlade så. Men för tidigt är det definitivt!
    Kram

    SvaraRadera