söndag 24 februari 2013

HMfyndat :)

Inte vet jag om det är min 40-årskris som kommer femton år för sent men jag har helt plötsligt blivit så sugen på tröjor med tryck????

page

Den här lilla saken som kostade 149:- är supermjuk men astrång i ärmarna. På bilden till vänster har jag en 38:a men bytte till den i 40 som syns på de små bilderna. Vad som inte syns är att det finns ganska gott om plaststenar insprängda i mönstret – de ska absolut bort

Efter det är den redo att få sällskap av CC jacket, mitt egenhändigt hopknåpade halsband med kors och peacmärke och till sist de broderade Mexicanabootsen…….tror jag?

Jag slapp barn med raseriutbrott och rödvinsspyende herrar i dag vilket jag inte beklagar det minsta

En röd och fin gryta står på bänken och väntar på att diskas och oljas in, värmeljusförrådet är påfyllt, långpromenad avverkad, tvätten tvättad och hela lägenheten dammsugen och någorlunda i ordning.

Fy fabian vad jag är nöjd med mig själv – där fick du Jante!

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

10 kommentarer:

  1. Hej dig!!
    Så fin tröjan var och det är väl bara härligt att fastna för något på impuls?
    kramar och trevlig kväll (nu tillbaka till crosstrainern )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahhh jag ligger i soffan :)
      Kramar!

      Radera
  2. Jättefin tröja! Jag vill också ha lite tuffare kläder just nu, spetsar och volanger känns långt borta. Dock är jag rädd för att just det suget inte kommer att komma tillbaka igen.
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte ett dugg volangig just nu och vill bara ha jeans och boots.
      Kram

      Radera
  3. Jättefin. H&M shopsar jag lite på då óch då, men hemma från soffan och Home- sortimentet. De har dock en hel del snyggt mellan varven på klädfronten också. Bra jobbat m städningen, tänk att det är så svårt att komma loss med det, när man blir så oerhört nöjd och glad efteråt? Då borde man ju göra det oftare, för känslan efter liksom... Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag fattar inte att det ska vara så svårt att få ändan ur??? Det tar ju trots allt bara 1 tim att få hrlt ok ordning.
      Kram

      Radera
  4. Så effektiv du har varit, du är värd all beröm!:)
    Tröjan såg spännande ut, såg inte den när jag rusade igenom HM innan idag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är jag! Känns hur skönt som helst. Måste ju erkänna att den fanns på Devidedavdelningen :))
      Kram

      Radera
  5. Äh vaddå! Du kan ha tröjor med tryck hela livet! Och är satans snygg i det med:) Kram

    SvaraRadera