tisdag 26 februari 2013

Filmkväll på Hornsgatan

Unnar mig att vara totalt slö och ligga i soffan och kolla på så mycket fil jag orkar. Inget datande i kväll alltså.

Självklart börjar jag med den här

448170

Blundar för det faktum att håret måste tvättas för det tar en hiskelig tid innan det är tvättat, inpackat, oljat och torkat. Mycket hår är det………….. Gå upp tidigare i morgon bitti i stället?????

Det blev ingen dödskalletröja och CC jacket i dag heller för jag kände mig så otroligt grå att jag ville ha lite färg

IMG_5686x

Nu börjar filmen :))

Kram

9 kommentarer:

  1. Snyggt och uppiggande! Själv är jag typ transparent nu känns det som.

    Kom på en till som du iofs säkert redan sett- de misstänkta. ( unusual suspects)

    Trevlig filmkväll!

    Här blir det fötterna i soffan och en film också tror jag. Eller sova tidigt!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja transparent eller gråbeige :)) Jadå jag har sett de misstänkta haha
      Kramar

      Radera
  2. Snygg stass!
    Du får berätta hur filmen slutade i morgon. :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. För att göra det kort: mycket blod - alla dör ;)
    Kram å sov gott!

    SvaraRadera
  4. Snygg stass, och skönt med filmkväll trots blod och död:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vaddå ingen finkultur?! Det är ju en av klassikerna för bövelen;) Kram

    SvaraRadera
  6. Film?! Då somnar jag på studsen :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas filmen är bra! Berätta gärna sen. Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Super film! En av mine favoritter:) Håper du koste deg med den.
    God natt! Klem

    SvaraRadera