torsdag 14 februari 2013

Ett gäng kramar å rosor………………….

……..till er som läser hos mig. Så glad att ni finns och ni betyder massor. Hur kul vore det att blogga om ingen ville läsa??????

Så det är klart att kramar och rosor ska delas ut just i dag på Alla hjärtans :)

coral,orange ,yellow roses_Large

Inte vet jag om det beror på dagen som sådan eller att ljuset börjar komma tillbaka på riktigt men i dag har jag varit mig själv för första gången på flera veckor

Borta är den sega tröttheten och jag har studs i stegen och läppstiftet är på. Tycker till och med att jag ser bra ut och det är hur härligt som helst att känna

Det där med att jag känner mig snygg motsägs ganska så rejält av den här bilden – förklaring följer

IMG_5626

Tanken var att jag skulle göra en knasig min, hoppa upp och fota när jag var som högst. Gick ju sådär………..

 

IMG_5622x

Bäst att lägga in det här också så att ni inte glömmer hur jag ser ut när jag är normal :)

Gårdagens idé att stänga av datorn tidigt var super så jag gör om bravaden i kväll, dvs nu direkt.

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

7 kommentarer:

  1. Vad söt du är! Vi harf inte bara fått samma paket, men har samma dagens med:) Great minde think alike, haha..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Många kramar tillbaka! Vilken härlig bild på dig när du försöker hoppa :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Klemar tebacks. Trodde inte att läsarna skulle betyda så mycket, när jag började blogga, men de gör de ju. Hoppas du hade en fin kväll igår, för du läser väl kanske detta på morgonen? Klemar och rosor till Rosen

    SvaraRadera
  4. Haha! Ser ut som om du hittat på något jäkelskap på toa (typ lagt Gladpack över toan eller nåt;)! Skönt att du känner dig piggare och du är supersnygg (även när du hittar på hyss)!
    Kramar

    SvaraRadera