torsdag 21 februari 2013

Det lever :)

Tjohoo det är ljust på morgonen när jag går till jobbet och……..

IMG_5718

……..fortfarande kvart över fyra när jag smet hem :)

Kallt och grinigt blåsigt men åååååå inte kolmörkt. Det gör all skillnad i världen för mig. Känner verkligen av den solfattiga sommaren och den låååånga mörka vintern.

Nu gäller det alltså “bara” att komma i fas och få lite energi så jag fortsätter att hålla mig ifrån datorn på kvällarna.

Ska trots det löftet unna mig att läsa i kapp lite hos er andra.

Jag ska också ta mig i kragen och fylla på i bloppisen för visst är det fortfarande oroväckande fullt i garderoben………

Kanske inte i kväll men till helgen?

Kram på er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Tjohoo, it's alive:) Jag spenderar inte heller mycket tid med datorn just nu.. Är allt för trött
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det underbart med ljuset!! Det gör så otroligt mycket. Jag har varit fullständigt dränerad på energi den senaste tiden, men idag kändes det för första gången på länge som om livsandarna började väckas lite till liv. Kram

    SvaraRadera
  3. tänkte också på ljuset idag, när vi haft sol hela dagen. Kan inte minnas när det hände sist, men det gör HELA skillnaden. klem och fin kväll

    SvaraRadera
  4. Vi noterade visst exakt amma sak idag. Ljuset! Lovely! Kram!

    SvaraRadera
  5. Tjohoo. Härligt att höra det och våren är på gång.
    kramar!

    SvaraRadera
  6. Visst är det underbart med lite mer ljus! Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra att det inte bara är jag :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  8. Så kul att du skrev om dagsljuset, jag lade också märke till att det var ljust både när jag gick till jobbet och hem idag.
    Det kändes otroligt skönt trots snålblåsten som ven runt öronen. Nu är det bara att hålla ut, mars kommer snart.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  9. Tänkte på ljuset igår; har åkt skidor kvart i sex tre veckor i rad nu, och vilken skillnad mellan första och senaste gången! Igår var det ljust kvart i sex! Visst är det härligt :-)

    Kram fina

    SvaraRadera