lördag 16 februari 2013

De hypade ljusen från Reunion

Det bär sig inte bättre än att Hilde och jag köpt likadana ljus och dessutom har samma åsikt om doften

reunion1

Bilden ärligt snodd av Hilde – talade om att jag tänkte “låna” den

Jag är skitbesviken för doften är i min smak alldeles för klen. Känns bara om jag sticker näsan i ljuset och det är ju inte så behagligt. Särskilt om det är tänt…………

Nä jag fortsätter med Voluspa och Wood Wick och skiter i Reunion!

Ha en fin lördag :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Haha, vi är tydligen många som eldar samma ljus i helgen. Jag har i och för sig provat Värmande chai tea, men har samma åsikt som du och Hilde. Alldeles för svag doft, även om det luktar gott. Jag kör nog vidare med Yankee candle :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här var inte kul!
      Kram

      Radera
  2. Vi var visst några med samma åsikt ser jag:) Vad har du för favoriter i Voluspa och Wood Wick?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har det tänt ca 1 meter härifrån och känner inte ett skit :( Voluspa - crisp champagne och WW - evening bonfire!
      Kramar

      Radera
  3. Åh! Crist Champagne! Det är nog det bästa:)
    Hade ett ljus i julas från Reunion som doftade ganska klent, dyrt för ett värmeljus....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja värmeljus modell lite snyggare :))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhååå? Tack för infon söta. Då ska jag spara i hop till ett voluspa. :)
    kram!

    SvaraRadera
  6. Tack för infon!! Jag har varit sugen många gånger, tycker de är snygga, men då slipper jag ju fundera mer på det. Klem

    SvaraRadera
  7. Du får testa ett annat vid tillfälle. Upplever inte att de jag har hemma är svaga i doften. Men håller med om att Voluspas är grymma.

    kram

    SvaraRadera