söndag 17 februari 2013

Bloppis!!! Odd Molly sale!!!!!!!

Så var det dags för lite rensning igen. En blandning mellan helt oanvända och begagnade plagg.
För allas säkerhet föredrar jag att skicka med Postens skicka lätt vilket kostar 54:- eller 89:- beroende på vikt – priserna gäller inom Sverige. OBS! Om du vill ha vanlig postfrakt står du risken för ev. borttappning av paket.
Det blir nästan uteslutande produktbilder för ljuset är så dåligt men naturligtvis tar jag en egen bild och mailar över om du vill!
Vill du köpa eller har frågor om plaggen maila mig:
#349 Mesh short cardigan rouge
Mesh short cardigan strl 1. Fint begagnat skick. Pris 450 + frakt



#661 Lux wool pointelle leggings l military
Lux wool pointelle leggings i military – helt oanvända. Pris 500 + frakt
#827 Mulan 3 4 tunic d lilac
Mulan tunic storlek 1. Sparsamt använd och i toppskick. Pris 500 + frakt


#260Prairie short strap dress dark powder
Prairie short dress strl 2. Välanvänd men jag kan inte upptäcka några dragningar i tyget. Pris 500 + frakt
#313 Wig Wam vintage chalk
Wigwam dress strl 2. Sålde – ångrade – köpte tillbaka – säljer igen :)) Toppskick. Pris 800 + frakt. OBS min sömmerska har sytt in ett resårband under byst – mycket lätt att ta bort om du inte vill ha det så!
#758 Imprime tunic chalk
Imprime tunic strl 1. Välanvänd men inga skador. Pris 350 + frakt


Disobedient jumper strl 1
Inköpt till fullpris, supersöt men bara använd vid två tillfällen, pris 950 + frakt
Det var det hele – hopps du hittar något du gillar!
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

43 kommentarer:

  1. Yay!
    bra rensat där och hoppas du får sålt hela tjobanget.
    kramar
    L

    SvaraRadera
  2. Tassel pet scarf skulle passa hos mig.
    Kommer inte åt min mejl nu men reserverar gärna.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är först i kön :) Om ingen bjuder över innan kl. 20 i morgon är den din!
      Kram

      Radera
    2. ? Såg att du nu sålt den till Eva?

      Radera
    3. Nettan!
      Den är givetvis din, det blev nog lite galet i hastigheten. Kram från Eva och jag har mailat Rosen och kommenterat här nere. Kram till dig och Rosen

      Radera
    4. Tack rara!
      Det är ju lätt att föväxla dessa!
      Jag har kanske något intressant för dig i min bloppis-test senare i veckan.
      Vi brukar ju ha samma smak ;-)

      Kram

      Radera
  3. :) Tri knit sckarf skulle passa bra hemma hos mej. Jag köper den gärna/K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du först i kön - om ingen bjuder över innan kl 20 i morgon är den din!

      Radera
  4. Hej jag har mailat dig om nr 11!
    Mvh Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har svarat :)
      Hälsningar
      Anne

      Radera
  5. Har mailat dig om kappan :) Hoppas den finns kvar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans, ser nu att den är såld redan

      Radera
    2. Jag ställer dig på kö om hon ångrar sig!

      Radera
  6. Hej!
    Jag köper gärna nr 10 om den inte är såld.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din - jag mailar dig :)
      Kram

      Radera
    2. Hej!
      Blev någonting galet, såg just när jag kikade in här att Nettan ville ha också ville ha nr 10, tassled pet scarf. Självklart får hon köpa den om hon var först. Lätt hänt när de heter nästan likadant.
      Kramar från Eva

      Radera
    3. Hej igen, skriver ju som en kratta men ni förstår hur jag menar hoppas jag, trött är vad jag är. Kram igen

      Radera
  7. Hej.
    Jag köper gärna nummer 4.

    Hälsningar
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr nyss såld!
      Hälsningar
      Anne

      Radera
  8. Det var mycket fint:) Och för smått. Vilket är min räddning eftersom Invar Kamprad har tjänat storkovan på mig i dag.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den stackarn ska ju också ha mat på bordet :) Skönt att det besöket är avklarat antar jag
      Kram!

      Radera
  9. Hur är nr 1 i storleken? /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt normal tycker jag. Har en till i annan färg och de är lika stora.

      Radera
  10. Oioi, så masse fint! Lykke til med salget:)
    klem

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag köper Big Dipper Dress! Har alltid velat ha en sån! :)

    Kram,
    Sara

    sara_hult@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hejj!
    jag är intresserad av väskan ;)

    SvaraRadera
  13. Nettan och Eva Solid:

    det är ju naturligtvis jag som rört till det :( Nettan var först - om du är snäll och mailar mig så får vi kontakt den vägen!

    SvaraRadera
  14. Synd att inte kjolen var Tripper B long skirt.. ; ((
    Mvh V

    SvaraRadera
  15. Vad jobbigt att mina favoriter finns kvar... Plånboken är utmattad dock och har en torftig Mollylös vecka framför sig stackarn... Kram

    SvaraRadera
  16. Hej, är nr 5 kvar? Hur är den i storlek? Har 2 på lovelys :)

    Med vänlig hälsning, Susanne
    Naimiez@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm en alldeles normal 1 tycker jag - kanske lite liten???
      Mailar dig

      Radera
  17. Hei!
    Hvordan er nr 12 i str?
    Mvh
    Mona
    Melice-@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hei!
    Hvordan er nr 12 i str?
    Mvh
    Mona
    melice-@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hejsa... Gider du kontakte mig på
    r.skovhave@gmail.com

    på forhånd tak.

    mvh Rikke

    SvaraRadera
  20. Hej
    Har du solgt Tripper A long skirt strl 1 ??
    mail bjmejdal@privat.dk
    mvh

    SvaraRadera
  21. Mulan tunic (plagg 3) finns den kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carina - ja den finns kvar :)

      Radera
  22. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Skrev en kommentar till dig alldeles nyligen. Jag byter gärna min blå firestarter remix dress mot din disobedient jumper om det skulle vara aktuellt? Mvh Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina - om det är en storlek 1 skulle det kunna vara intressant
      Hälsningar Anne

      Radera
  24. Hej! Har svarat dig men vet ej om jag lyckas skicka? :)
    Maila mig gärna på uctee@hotmail.com
    Mvh Tina

    SvaraRadera