fredag 15 februari 2013

Älskar min Dudette :)

Konstigt vore det väl annars - jag som nästan hyperventilerade när jag första gången såg produktbilden :)

Höll mig länge och hoppades att den skulle ta slut men när jag sett tillräckligt många bilder på den kunde jag inte låta bli utan klickade  hem den från deepFLING som (o)turligt nog hade just en storlek 1 kvar

Ljuvligt mjuk och skön och jättejättesnygg i mina ögon

IMG_5647x

Jag är inte alls trött eller tjurig men jag börjar tröttna lite på mitt leende som inte alltid blir vidare naturligt :)

Helt tokkär i den här coola snyggingen och jag ångrar inte ett dugg att jag bröt löftet till mig själv att låta bli den

Nu ska jag ägna sesamfrökex med chèvre och fikonmarmelad min fulla uppmärksamhet.

Ha en skön kväll!

Kram

20 kommentarer:

  1. Den är supersnygg!!! Jag har sett den irl på NK men inte vågat prova den, risken är rätt stor för att skapa ett enormt habegär. Den är ju vansinnigt dyr om man köper den här i Sverige, vilken tur du hade som lyckades knipa den sista från DF. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej prova inte för guds skull hihi. Jag vill nästan inte ta av den ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att du inte vill ta av den för du är så, så snygg i den! Helt rätt att du köpte den! Och materialet är ju ljuvligt! Jag försöker förgäves intala mig attt det inte riktigt är min färger (men vem försöker jag lura, sanningen är väl att jag redan trillat dit på en cashmeretröja från s/s så jag försökte lägga band på mig helt enkelt!) Så klart var det meningen att den skulle finnas kvar där till dig och jag är nog lite medskyldig. För jag släppte min tvåa så att den som bokat ettan kunde få rätt storlek och voila så fanns det en etta kvar! bra va?!!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbar teori där på slutet - måste vara så det gått till. Tack snälla för att du släppte 2:an :))
      Kram!

      Radera
  4. Alldeles alldeles underbar är den...... förstår fullkomligt att du är nöjd, det skulle jag också vara :)(är den kortare än LK bikern?) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske något lite kortare men det kan också vara det jag har under som förvillar. Provade ju LK:n med underklänning
      Kram

      Radera
  5. Uhhh - så FIN den er til dig! :)) Jeg ELSKER også min ;)
    Rigtig god weekend.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :) Jag är verkligen hopplöst förälskad.
      Ha ddet så fint!
      Kram

      Radera
  6. Åh, vad fin den är. Tur jag inte kan ha så kort jacka:)
    kram

    SvaraRadera
  7. Läckert! Förtår kärleken:) Kram

    SvaraRadera
  8. Förstår ska det ju va för f-n. Kram igen!

    SvaraRadera
  9. Ojoj, så snygg! Helt perfekt till dig! Ett grymt Odd Molly-plagg med rätta känslan :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Förstår du inte kunde låta bli den - den är jättesnygg!! Och du i den :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Wow! Grattis till den gulklimpen! Själv hade jag svårt att slita mig från den när jag provade den i Köpenhamn! Passar dig perfekt:)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. JAPP, precis vad jag tippade på, GRYMT SUPERSNYGG på dig! Grattis till den! Massa Kram!

    SvaraRadera
  13. Tänkte väl att det var den!!
    Skitsnygg!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Ååå! Helt vidunderlig, Rosen!! Jeg hadde også vært glad:)
    klem og ha en god helg!

    SvaraRadera
  15. Supersnygg är den, dudetten!
    Hur är Mexicana bootsen i storlek? Stora/normala/små?

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bootsen är stora! Jag har gott om plats i dessa 37 trots att jag normalt oftast har 38.
      Kram

      Radera
    2. Passar dig alldeles perfekt, supersnygg på dig, förstår gott att du är nöjd, KLemar

      Radera