torsdag 10 januari 2013

Vår idrottsförening har en boxningssektion

Jadå det har den och snart har de också en alldeles ny medlem

IMG_5330

Bollen får inte följa med till gymmet – den får vackert stanna hemma och göra sällskap med mitt nya Attractband :)

Jag har svårt att komma till skott och gå ner i gymmet på jobbet. Bestämmer ett par tider och vips kommer ett extrainsatt möte eller så händer något annat som gör att jag bli kvar vid skrivbordet.

Boxandet går av stapeln före arbetstid så nu hänger det enbart på mig själv om jag klarar av att två gånger i veckan masa mig upp en timme tidigare.

Om jag nu äntligen kan få lite kontinuitet i mitt tränande följer med automatik att jag äter ordentligt så nog vore det själva…..om jag inte skulle lyckas få lite ordning på mig!

Och för er som undrar – jag har boxats tidigare och gillar det :)

Ha det bra!

Kram

8 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med lite boxning. Jag har inte kommit igång med träningen än, men har börjat jobba med vad som åkte in i munnen. Alltid nått:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli skitkul och skönt :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja vi är på samma plan helt klart och boxning är superbra träning. Både för humöret och axlarna. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Det låter roligt, har jag alltid tyckt, men inte kommit mig för att prova. Mitt problem, eller ursäkt, är att närmaste gym ligger för långt från buren, men jag ska ut så fort det blir lite ljusare. Klem

    SvaraRadera
  5. Så du köpte ett Attractband i stället? Älskar mitt! Coolt med boxning! Kan nog bara bra både för kropp och själ:) Kram

    SvaraRadera
  6. Häftigt! Jag har aldrig testat men skulle gärna vilja:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Coolt! Där kan man ju bli av med lite ilska också när det behövs =)

    SvaraRadera
  8. Skickade iväg man och barn på ett box-pass i veckan. De var rätt möra efter det.
    Tror inte att det är något för mig, men man ska aldrig säga aldrig. Ciao

    SvaraRadera