fredag 25 januari 2013

Tvålbesatt??????

Nu är jag på er igen med ett ovärderligt tips :)

Jag har köpt en sån här för en tid sedan och den är super! Inte nog med att man spara tvål – det bästa är det lena skummet som kommer ut ur pipen - lovely

Jag har köpt min vita i fysiskt butik – Mique på G:a Brogatan men de finns i webshopen i dessa tre färger

pagexxxx

“Tvålpump som skummar tvålen, drygare och miljövänligare. Blanda 60% tvål 20%vatten och 20% luft”

Jag är tydligen inte sjukare än att jag har lite tråkigt och känner mig tvungen att göra nonsensinlägg??????

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. hihi, fina! såg du att jag länkade tidiagre till en butik som hade ditt tvättmedelpå rea (25%) ? Ligger i mitt tävlingsinlägg. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Det finns värre saker att bli besatt av :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fniss! Ser framför mig hur du ligger nerbäddad men djupt försjunken i någon webbplats och studerar tvålflaskor:) tackar för tipset. Min son trycker ju ut en halv flaska tvål varje gång så här går det åt dunkvis med tvål.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. hihi, men mkt smart! visste inte det finns pumpar man själv kan fylla som skummar. perfekt ju! Klem och hoppas det inte är tvättkorgar eller liknande nästa besatthet, kan ju bli lite jobbigt isf ;) klem

    SvaraRadera