onsdag 16 januari 2013

Traderat hem lite sommar

Smet från jobbet en timme tidigare för jag resonerade så här: om jag kommer hem tidigare har jag lite mer tid på mig att göra vad jag vill och kan komma i säng tidigare :)

Traderapaketet var efterlängtat och jag blev genast påmind om det tillfälle jag bestämde att jag bara skulle ha den

Kräftkalas hos Lingonbäret i september iklädd hennes Terrie dress. Det var verkligen så varmt att det här var en perfekt klädsel och jag minns fortfarande hur kul vi hade och hur glad jag var

Nu har jag alltså en alldeles egen Terrie och längtar som attan efter att sitta i den där skånetäppan och lukta på blommorna! Naturligtvis iklädd mitt nya fynd men utan konstig hatt kanske………

Dagens stass var lite mer täckande tack och lov

page1

Twistme jumper – Odd Molly, RAF slip top – Odd Molly, kjol – Ewa i Walla, Babushka shawl – Odd Molly och stövletter från ART shoes

Det är skönt med de här Wallakjolarna när det är lite kallt – de är visserligen tunna men de många lagren gör att man håller värmen riktigt riktigt bra.

Jag har absolut inget vettigt att förtälja så det här får bli ett inlägg som bara består av egobilder :o)

Nu ska här badas och sen rakt ner i sängen!

Ha det gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Löve the combo!!!
    Och vi kommer ha flera kräftskivor jag lovar. Surströmmingen däremot kan jag hoppa. :)
    Massa kram

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig kväll snygging, njut lite extra av badet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Plötsligt vet jag nu varför jag borde köpa en sån tröja! Till mina kjolar! Får se om jag får till finanserna annars får jag göra som jag brukar vänta tills någon tröttnar och Tradera en... Den där Sommarklänningen har jag i vitt den är en bra lösning på en värmebölja! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja vad bättre göra i vinterhelvetet än att drömma sig framåt i tiden, det är exakt vad jag också gör... sommar sommar... :o) Kram snygging!

    SvaraRadera
  5. Vad tuff du är i kjolen!! Och Terrien blir perfekt till sommaren.

    Kram fina vännen

    SvaraRadera
  6. Å gud så fint! Elsker den siste komboen<3
    klem:)

    SvaraRadera
  7. Smart att kamma hem lite sommarplagg!
    Snygg kjol och tröja tillsammans:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Terrie dress finns hos mig också.....hm varför fick inte den följa till Thailand??
    Härlig vinterklädsel.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  9. Och en sån hade gärna fått hamna i min resväska typ nu. =)

    SvaraRadera
  10. ÅH, vad jag gillar din kombo med twistme jumper och Ewa i walla kjolen, SÅ SNYGGT!
    KRAM!!

    SvaraRadera