torsdag 10 januari 2013

Swappa Canna i vintage rouge?

Äntligen har jag lyckats hitta den och chansade på att det skulle funka med en 2 meeeen jag känner mig inte helt bekväm i den utan vill hellre ha en 1

#654 Canna cardigan vintage rouge

Jag har bloppat hem den från en annan bloggare och den är i toppskick

Så har du en 1 i fint skick och vill ha en 2 i stället kan du maila mig på

hornsgatansros@live.se

så kanske vi kan få till ett byte :) Självklart tar jag en egen bild om du vill!

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Skulle du springa på en 0:a kan du ju säga till ;-) Hoppas du får tag i en 1:a, den är sååå fin!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut - jag skriker till!
      Kram

      Radera
  2. Å jag vill gärna ha en 2:a men har en 3:a Vill du sälja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen men vil absolut inte sälja.

      Radera
    2. Förstår dig. Inte jag heller :-) Men alla vill byta till en storlek mindre verkar det som

      Radera
  3. Åh vilket kap! Den är verkligen eftertraktad. Synd att jag inte hade en 1:a att byta med. Hoppas du hittar ngn som kan byta med dig. Kram

    SvaraRadera