måndag 28 januari 2013

Sprungit lite hit å dit

Eller sprungit och sprungit…….mer lunkat i ardennertakt för att jag inte ska börja flåsa och hosta ;)

Helt nöjda så här långt efter lite klädprovande, strosande, ätande och fikande.

Jag provade lite på Åhléns där Odd Mollys egen shop precis har öppnat men de bilderna får ni i morgon.

IMG_5448x

Bara den här översiktsbilden där en fotodåre plötsligt uppenbarade sig vilket jag inte alls såg när jag fotade ……….

Nu lite vila hemma på Hornsgatan innan kvällens förlustelser.

Märkligt nog har vi plötsligt runt nollan och det har töat lite i dag. Så jädra typiskt eftersom visningen sker på is och det hade ju varit mysigt med lite riktig vinter just i kväll.

Nåväl minusgrader eller ej – det här blir min följeslagare i kväll

DSC06547

768front

768back

Ganymede in fur coat från förra året värmer gott om rumpan :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

14 kommentarer:

  1. Ha det supertrevligt på visnigen, kram till er båda!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en kul kväll! Du kommer att vara snyggast av alla i den kappan :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. En får tacke - inte varje dag sånt här händer :)

      Radera
  4. Å gud, den jakken.. Den er så fin at jeg nesten blir litt dårlig. Håper dere har kost dere i kveld og gleder meg til å høre om det!
    Klem:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å ja jag älskar min päls även om den ger en jätterumpa :))
      Kram

      Radera
  5. Ojojoj finfåret har varit ute och gått! Hoppas att det var alldeles ljuvligt kul Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det var super men fåret luktar rök från eldarna :o)
      Kram

      Radera
  6. Tack för ikväll söta damerna.
    Fick några fina bilder på er. Hojta om ni vill ha dem

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv - det var kul att se dig! Och bilderna har landat - tack snälla.
      Kramkran

      Radera
  7. Smart val av klädsel, den ser helt ljuvlig ut!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen ljuvlig!
      Kram

      Radera