tisdag 29 januari 2013

Så jäkla coolt Odd Molly !!!

 
Mollyday on ice alltså – bara idén att ha en modevisning med skridskoprinsessor är ju lysande och minst sagt fantasieggande
 
Jag blev helt upprymd redan när jag fick inbjudan, för en modevisning på is måste ju bara bli något alldeles extra
 
Och det var det
 
Fortfarande - nästan ett dygn senare – blir jag alldeles glad när jag tänker på det
 
Musiken, eldarna, isprinsessorna och allt annat kul som hände :)
Här kommer en hoper osorterade bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 


När visningen var över hände något helt överraskande och riktigt riktigt häftigt

 
Plötsligt dök hon upp – barfotamodellen Ingmari Lamay – vansinnigt vacker och sååå rar. Vilken grej! Det syns ju lång väg hur fjolligt lycklig jag var över att träffa henne :)


 
Och så Odd Mollys chefsdesigner Karin Jimfelt-Ghatan. Väldigt rar och ödmjuk
 
 
Så det är ju inte konstigt att jag var alldeles vimsig, lyckorusig och trött när vi kom hem :)
 
Avslutar med Odd Mollys officiella video om någon har missat den
 
 
Må så gott!
 
Kram

16 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé, hade gärna varit där, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt härligt - hur toppar man det här?????
      Kram

      Radera
  2. Vilken makalös kväll!! Önskar att jag kunnat vara där!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såå synd att du inte kunde komma men det är ju lite brötigt att åka upp bata för detta förstås!
      Kram

      Radera
  3. Å verkligen supercoolt! Kul idé, hejja Odd Molly bäst på allt:))

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  4. Jag skulle ha varit där men tyvärr fick jag förhinder hemma. Men det ser ut att ha varit kul! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. tack för fina bilder! Härligt att det blev en minnesvärd kväll för er :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ibland önskar jag att jag hade bott i Stockholm, igår var ett sådant tillfälle. Det hade varit sååå kul att få se modevisningen. Jag åkte konståkning i min ungdom så det hade varit lite extra skoj att få se modevisningen på is. Kram

    SvaraRadera
  7. Fan vad häftigt! Hade verkligen velat vara där men fick inte ihop det. Och gudars vad vacker hon är Ingmari Lamy!! Kram

    SvaraRadera
  8. Massa kram och tack för superfina dagar!

    <3<3<3

    SvaraRadera
  9. Helt fantastisk!! Så heldig du er som fikk oppleve det:) Jeg forstår godt at du er i lykke rus!
    klem

    SvaraRadera
  10. JAg blir så lycklig för att du ser så lycklig ut:) Ska kolla in videon när jag får tid, förhoppningsvis imorgonkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Häftigt! och sååå odd med show on ice! Kram

    SvaraRadera
  12. Skitcoolt!
    Och extra glad blev jag över att slippa se kläderna på anorektiska benrangel. De blir så mycket bättre på sunda och glada tjejer som de här isprinsessorna.

    SvaraRadera