lördag 12 januari 2013

Rosen rekommenderar reaklick

Godmorgon vänner

Min plan var att vända dygnet rätt så jag satte klockan på 7 och det funkade bra. Jag vaknade men sen skulle jag bara ligga kvar lite i den goa värmen och vips var klockan 8.56. Gör ett nytt försök i morgon :)

Jag fick hem ett reapaket i går

# 290 Sigh slip tank silky red

# 290 Sigh slip tank powder

Sigh slip tank i  silky red och powder reaklickade till 50% dvs 450 kronor styck

Suveränt bra som kort förlängare på mig som inte är så lång och för att göra en djup urringning lite mindre djup. Vill påstå att de är normala i storlek - jag har 2 eftersom jag alltid går upp en storlek på sidenplagg så att tvillingarna får plats ordentligt vilket gör att de är lite väl stora runt kroppen. Gör mig inget alls för det här är plagg som enbart ska bäras under något annat.

Må så gott!

scarlet_thorn__rose_cutie_mark_by_arctickiwi-d4x5pv3

11 kommentarer:

  1. Åh, bra tips. Jag behöver väl 2:or med, eller vad tror du? Mina twins är inte som dina, men jag tror jag är lite bredare än dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm inte lätt att veta - jag kunde tränga in mig i 1 med visst besvär :) Jag har 68-70 i undermått på bh.
      Kram

      Radera
    2. Nu mätte jag med måttband under tutteriet, och där fanns det 78cm, så stl 2 måste bli bra:) Tack för hjälpen.
      Kram

      Radera
  2. Äh, jag chansade och beställde stl 2 :) Har man brådis så har man, hahaha..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha som vanligt alltså :)
      <3

      Radera
    2. Japp, men jag ska inrömma att de legat i varukorgen 2 gånger senan OM online sänkte till 50%, men så har jag skippat det då jag inte läst något varken bra eller dåligt om dessa. Jag litar på dig:) De blir bra under CC jacket lite längre fram:)
      Kram

      Radera
    3. Aha du var redan på gång och det var bla under CC jacket jag hade tänkt ha dem :)
      Kram

      Radera
  3. Bra klickat. :) Under cc? Näää, nu vill jag också klicka. :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad bra att höra! Klickade hem ett i puder i storlek 3 vilket borde passa mig bra. Är sugen på flera

    Kram

    SvaraRadera
  5. Dom linnena var jag och klämde på igår, attans snygga och praktiska:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har reaklickat hejvilt både här och där. Och intalar mig att jag är extra vär det just nu:) Kram

    SvaraRadera