tisdag 15 januari 2013

Riktig vinter igen och en dagens by Lingon

Fy attan vad det snöar!!!! Nu är trottoarerna knappt gåbara igen fulla av hoptrampade stora knölar och däremellan ordentligt med lössnö.

Sådärja – det var härligt att konstatera det – nu är det bra :)

Fortfarande oinspirerad och slö blev jag lite peppad när Lingonet föreslog dagens stass men en speciell kofta som utgångspunkt. Ja till och med så uppåt att jag mailade henne hela min bildmapp med Mollysar så att hon ska kunna härja fritt när och om hon har lust :)

IMG_5350

Kofta – Odd Molly, kjol – Ewa i Walla, benvärmare – Odd Molly och boots UGG

IMG_5353

Här förstärkt med Scarf scarf från Odd Molly. Tanken var att den skulle ligga runt axlarna eftersom det alltid är kallt på kontoret. Utom i dag då när det var bastutemperatur större delen av dagen. Passade fint med en lite mohairkofta också ;)

Jag gillade den här bohemiska stassen jättemycket och den kommer att luftas fler gånger.

Nu blir det en timme på bandet och lite övningar på pilatesboll – får se om jag orkar med en bloggenad efter det????

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer: