torsdag 3 januari 2013

Reaklick två och tre

Egentligen är det missvisande att kalla dem reaklick för båda har inhandlats i samma fysiska butik till 50% 



Medallion tank i white och barolo

Jag gillar basgrejer med lite extra twist och den här lilla topen uppfyller med råge mina förväntningar.
Så - lika nöjd med dessa reaköp som mitt förra :)

Vi har ju haft regn och plusgrader en tid men i dag är det kallare och jag försökte fota busskurens rimfrostflingor men vet inte om det gick så bra???
Kanske kan stoppa in bilderna i ett redigeringsprogram i kväll.........

Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

  1. Ja Medallion top är ett jättebra basplagg. Min är fortfarande kvar i garderoben:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var efter att jag sett den på dig som jag förstod att den måste flytta hit :) Vänta bara tills du ser min dagns hahaha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Framför allt är den ju så himla skön att ha på sig den där.
    Kanske blir ett klick nånstans när rean blir tillräckligt bra. =)

    SvaraRadera
  4. Himla kul med rea-fynd! Och basgrejer är perfekt att klicka hem när det är rea. Jag har skaffat mig en Rib jersey tank i svart. Tycker de är lite för dyra till ord pris...
    Du var förresten superfin i gårdagens outfit!
    Kram

    SvaraRadera