måndag 14 januari 2013

Odd Molly ss 2013 släpp två

Nu har jag tagit mig tid att kolla ordentligt och visst finns det mer jag är nyfiken på än just den här som fortfarande helt ohotad belägrar plats nr 1

Dudette jacket1Dudette jacket2

Dudette jacket – jag gillar allt utom priset :) Fräck ny modell och i färger som kompletterar varandra fint

Lovely knit biker jacket1Lovely knit biker jacket2

Lovely knit biker jacket – även här är det modellen som gör mig nyfiken

Absentee jumper1Absentee jumper2

Absentee jumper – jag älskar den fina ringningen och nederkanten

Egotrip short wrap cardigan1Egotrip short wrap cardigan2

Egotrip short wrap cardigan – modellen är snygg och jag gillar den oväntade baksidan

The artist wrap top1The artist wrap top2

The artist wrap top – fin skärning och supersöt i sin enkelhet.

Ni har säkert hunnit tröttna på allt uppräknande av favoriter vid det här laget men det är kul för mig att gå tillbaka och se vad jag tyckte.

Även jag väntar ivrigt på Lindas disslista :))

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Jag är ju absolut ingen Lovely knit eller grandma typ så kanske en bikermodell skulle passa mig bättre... Hmm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den är skitläcker - måste provas :)

      Radera
  2. Hej!
    Bikermodellen i Ruby är jag allt lite sugen på annars är nog Battallion of Saints Jacket i militäry eller grey i topp på min önskelista tätt följd av Buzz short dress och Asskicker dress i washed indigo, den sistnämnda har segat sig fram på listan lite mer för varje dag. Ja och om nu inte detta är nog så kan jag ju alltid fylla på med The artist wrap top.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst finns det en hel del kul som är svårt att motstå. Ännu värre blir det ju när jag själv börjar prova och ser andra i plaggen :)
      Kramar

      Radera