lördag 19 januari 2013

Minus 18 ;)



10 kommentarer:

  1. Här med! Snoret fryser i snoken på en. Eller som lille V sa, 'jag fryser så mycket så jag smälter snart ihop'...Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, har ni det så kallt!! Vi hade -10 idag och det tyckte jag var tillräckligt kallt. Gjorde så snabbt jag bara kunde de ärenden som jag var tvungen att göra idag och sedan snabbt in igen :-)Kram

    SvaraRadera
  3. Ja fy vad kallt det är. Ni klår oss med en grad:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du ser varm och go ut i alla fall :-) Söting!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Huga! Vi har bara -6 och jag fryser som en kinesisk nakenhund...

    SvaraRadera
  6. Shit pommes frites! Hoppas du har ylletrosorna på!
    Värmande kramar från södern

    SvaraRadera
  7. Hej Fina du!
    Blir det bloppis i helgen? ;-)
    Hoppas du har det bra!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej snygging:) Nej det blir till veckan - orkar inte i kväll.
      KRAM

      Radera
    2. Förstår, ta det lugnt och ha en skön söndag.
      Kram!

      Radera