onsdag 2 januari 2013

Måste jag verkligen kliva upp??????

Ja det måste jag faktiskt trots att jag vänt ganska duktigt på dygnet för nu är det jobb igen. Tror jag slog rekord i seghet i morse?

lazy

Lite åt det här hållet…………..

Dessutom väldans lite att göra vid skrivbordet – årsskiftespaniken är förbi och många är lediga. Jag är inte direkt på topp när det är lite att göra – jag vill ha lite rushigare annars blir jag ännu tröttare och har lite svårt att få något gjort.

Hur funkar du om det skulle vara lugnt? Segar till eller tar itu med sånt där nödvändigt tråkigt som ändå måste göras?

Dagen har spenderats i denna stass kompletterad med ett halsband som mellandagsfyndats

page

Gimlet blouse – Odd Molly, Elouise Cobell cardigan – Odd Molly, jeans – Please och halsband från Unica

Eftersom jag ska göra ett seröst försök att vända dygnet rätt ska jag ta en snabb bloggenad och sedan hoppisäng!

En sak till bara – ni får jättegärna fortsätta att tala om vilka reaklick ni gjort. Mitt andranamn är nog Nyfikenienstrut :)

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

17 kommentarer:

  1. Jag skrev just om min egen seghet efter ledigheten:) Jag har inte reaklickat något, och jag är inte sugen heller. Något är fel, så jag tror jag får ta snabbsänkan i morgon;) Snygg stass!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojojoj - inga reaklick ;) Skämt åsido - önskar att jag själv fick att anfall av "vill inte"!
      Kram

      Radera
  2. Ja, fy, här är det också segare än segast men jag börjar ju inte jobba förrän tisdag nästa vecka så jag unnar mig denna lathet :)

    Jag har reafyndat lite smått och gott som jag tänkte visa nån dag här på bloggen :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa vad kul - ser fram emot bilder nyfiken som jag är :)
      Kram

      Radera
  3. FINA bilder, du ser så glad ut inte alls trött eller seg....
    UNDERBART halsband du fyndat, älskar UNICAS smycken=))

    Hmmmm har blivit lite FÖR mycket rea..... klick fingret bara sliter sig HELA tiden...vet inte vad gör jag för fel;-))
    Gjorde världens fynd hos goa Millami nu ikväll!!
    Hoppas att du har en bra kväll<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Hahaha gillar det där med att fingter bara slinter :)) Måste gå in och titta lite jag också.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Förutom en Egotrip short wrap cardigan så har det blivit en Jaquard jumper i mid grey, den hör väl egentligen inte till mellandagsrean men den var ganska ordentligt rabaterad när jag klickade hem den från Noos. Det var nog du som fick mig på fall när du visade provningsbilder på den :-)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du vaaad - då har vi handlat exakt lika :)) Jag "fick" också min från Noos och sparade nästan 500:-
      Kram

      Radera
    2. Vad kul!! Och jag tror nog att jag snodde åt mig den sista, efter det försvann bilden :-)Det kallar jag ett kap, 500 kr rabatt på ett vårplagg.Kram

      Radera
    3. Japp vi kan vara ruskigt nöjda tycker jag :)
      Kram

      Radera
  6. Jag har reaklickat en canna cardigan i blått/svart - första ullplagget, få se om det kliar!
    Sen blev det en silk-all-over s/s blouse i rosa, sitter helt underbart! *kär*

    SvaraRadera
  7. Å vad kul med blusen speciellt - jag har inte provat den men är lite nyfiken på den. Kanske bäst att låta bli att prova ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då jag ju är ganska platt framtill så sitter blusen bra på mig... Du kan väl dra dina egna slutsatser? ;-)
      Glömde förresten säga att du är grymt snygg i håret ovan! Och att jag är jädrigt avundsjuk på din kofta!
      *kram*

      Radera
  8. Snyggt, själv trivs jag som bäst om jag har mycket omkring mig men kyrkans värld kan vara lite väl långsam ibland.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  9. Känner mig som Hilde, inte ett klick i sikte (mer än en renfäll då till ordinarie pris och den har jag inte tänkt att ha på mig;)) så jag får nog också kolla upp hälsotillståndet..
    Vill också ha rushigt på jobbet, annars får jag inte gjort ett barr.
    Kramar

    SvaraRadera