söndag 6 januari 2013

Mardrömsgranne

Fulla och stökiga medpassagerare på flyget är bland det obehagligaste jag vet – man har ju liksom ingenstans att ta vägen

Ibland fixar dock övriga resande problemet

full

Den här mannen togs om hand väldigt effektivt :) Om det sen var så bra att tejpa för munnen på honom vet jag inte

Läs hela artikeln HÄR

Jag blir visst segare och segare om morgonen? Först nu håller jag på att vakna med mitt kaffe framför datorn

Kan ju bero på att jag satt uppe ganska länge med min nya bok som tyvärr är en total besvikelse: tramsig story, platta karaktärer och dåligt språk. Jag hickar till varje gång det kommer en språkgroda i stil med han hade druckit två nubbe

Ovanpå det använder författarinnan själv när hon menar ensam så språkpolisen står i givakt mest hela tiden :))

För den som är intresserad kan jag meddela att det är kallt och klart och rimfrost på taken…………………

IMG_4199AAAXXX

4 kommentarer:

  1. Haha! Jag tyckte att det var bra att han fick tejp över käften med (hoppas bara att han inte var täppt i näsan;)
    Trist med böcker som har dåligt språk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu flyger jag så sällan att jag har inte haft det problemet, men det ser helt klart effektivt ut:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Han kan väl andas genom näsan... ;)

    SvaraRadera
  4. Blir också segare och segare på mornarna. Kanske har att göra med att jag lägger mig senare och senare? Hm... ;-) Genial lösning på irriterande problem tycker jag! Och du, han fejkade "muskelknippet" ser ju gaaalen ut! Lite skönt att se att det finns plastic fantastic grabbar också dock. Hoppas han kommer på bättre tankar när han blir lite äldre.

    Synd med dåligt skrivna böcker, så himla tråkigt att läsa.

    Kram kram!

    SvaraRadera