fredag 11 januari 2013

Lite boktjat igen :)

I väntan på En man som heter Ove vill jag ha något annat lättläst men välskrivet ;)

Någon som kan ge en minirescension av de här?

9186675966

9129677807

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tänker inte alls bli långrandig här helt enkelt för att jag är trött och har bestämt mig för att stänga av datorn efter att jag skrivit det här

Min dagens passar färgmässigt perfekt ihop med bokomslagen

IMG_5072

Gudars så jag längtar tills det blir lite vettigt ljus – bilder i korridoren eller på toaletten känns inte helt hundra.

Ha en skön fredagskväll!

IMG_4199AAAXXXc

11 kommentarer:

  1. Är det inte Linda som kör med Skithusdagens? Det är inte fy skam faktiskt:-) Kram och ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst har jag gjort en Linda :))
      Kram du

      Radera
  2. Skithusdagens är fan men det ända som funkar. Jag vill ha ljus.
    Du är snygg på skithuset med du :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hahaha dessa jäkla toalettbilder.....
      Kram

      Radera
  3. Första boken står i bokhyllan men ej ännu läst så jag läser också gärna en recension.
    Verkligen fin matchning till böckerna :-)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inser att jag bara måste köpa något att läsa i morgon för jag har sagt åt mig på skarpen att begränsa datandet!
      Kram

      Radera
    2. Hm det där lät ju lite konstigt men jag menar mindre datande till förmån för läsande :)

      Radera
  4. Inte läst dem men kan dock säga att Mats är en skittrevlig kille. Om det var till nån hjälp. =)

    SvaraRadera
  5. Jag kan faktiskt rekommendera böckerna! De handlar om några tjejer i en gymnasieklass, men är tillräckligt spännande för vuxna också ;-)
    Jag gillade dem och väntar spänt på nästa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad bra - den första är på väg hem som MP3 :) Tack snälla!

      Radera