tisdag 8 januari 2013

I vilken ordning och vilka?

Blir inte klok på mig själv och mina vakningsprocedurer. Varannan dag knappt vid medvetande när klockan ringer och andra dagar fullt vaken vid första lilla pipet – strange.

Jag är faktiskt ganska vesen med lite allmänna förkylningssymptom och läppar from hell. Jag ser fortfarande inte klok ut :))

Trots det halvdassiga allmäntillståndet fick jag ett pysselryck och slet fram en del av mina smyckestillverkningsdetaljer

IMG_5323

Att stjärnan ska bort och ersättas av något annat är jag fullständigt klar över. Däremot är det mycket oklart av vad, vilka övriga utsmyckningar som ska komplettera och i vilken ordning dessa extra utsmyckningar ska sitta. Lite försvårande är också att jag inte kan hitta mina smycketänger. Att ge sig på pysslandet med hjälp av hovtång och polygrip känns inte helt optimalt?

Jag kastar in en dagens trots att bilden återigen är från ett annat tillfälle

IMG_4644

Tyvärr kunde jag inte ha rosenkängorna från Dr Martens i dag för efter en tid med barmark har vi plötsligt rejält med (blöt)snö igen. Förbaskat också!

Det var allt för nu – övergår till seriöst soffhäng och minimalt med datande.

Kram

5 kommentarer:

  1. Här pratar vi ju seriöst pysslande!! Du är ju pyssledrottningen, inte jag. Krya på dig och ha en skön TV- kväll, Klem

    SvaraRadera
  2. Snygga skor iallafall även om det inte blev de med rosorna på.
    Ha så skönt i soffan, jag är på väg dit.
    kram

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte bor liiiite närmre dig......för då hade jag dykt upp på en fika och hjälpt dig på traven en aning....men mitt tips är att prova dig fram men du måste alltså hitta din verktyg=)))
    FIN dagens...hoppas att du har en bra kväll<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Håller med Maria, dina verktyg måste du ha. Ska bli kul att de vad du hittar på. Jag gjorde ett halsband som Josanne köpte om du vill kolla in det för lite inspiration. Kramar

    SvaraRadera
  5. Du är i alla fall superfin på bilden snygging!
    Härligt att pyssla och göra halsband! Det var flera år sen jag försökte mig på...;)Peacemärkena är så fina!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera