söndag 13 januari 2013

I sällskap med dinosaurier

Gårdagen sovs mestadels bort så riktigt kry är jag nog inte. Gick bara ut för att köpa mjölk trots att jag mitt på dagen var på väg ut på en riktig promenad som aldrig blev av.

Det är här dinosaurierna kommer in

992dino

Jag upptäckte att TV2 sände tre avsnitt på raken av “Dinosauriernas planet”. Jag är galet fascinerad av dessa djur – förutom skalbaggar och diverse andra kryp – så valet var lätt. TV och ingen promenad :)

Någon gång vidd 22-tiden kvicknade jag till och plockade bort julen och nu känns köket väldans naket…….

IMG_5204

Dagen i dag är fylld av tvätt och städ – astråkigt men nödvändigt. I pauserna ska jag titta igenom Odd Mollys egna bilder av ss 2013 släpp två – vet att där finns godbitar jag vill prova!

Ha en fin dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

1 kommentar:

  1. Men du då, är du sjuk? Hoppas du mår bättre nu.
    Sonen tackar för spindelbilden, och dessa program tittar han på svtplay varje dag:) Ni har visst mycket gemensamt..
    Kram

    SvaraRadera