torsdag 17 januari 2013

Hur tänkte jag nu??????

Att boxas är skitkul men……….hur fasen tänkte jag när jag lovade att haka på kl 7 på morgonen?????

Jag som knappt kan vakna och är svag som en kattunge  så tidigt på dygnet………väntar lite med att göra en pudel men den känns inte så värst långt bort.

F.ö tänker jag upprepa gårdagskvällen – in med ett inlägg – stänga av datorn – bada och i säng. Det var ett jädrans bra recept så jag fortsätter några dagar till

IMG_5378

Gräddbakelse toppad med LK i ull? Brukar gilla den här kombon men fnissar lite nu när jag ser bilden.

Nu ska jag ägna en stund åt att glädja mig över inbjudan till Odd Mollys modevisning som lovar en spektakulär tillställning och att jag snart får bästa sällskapet på Hornsgatan :)

Ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Fin är du och jag har inte hunnit med att fixa en ny kombo. :)
    Men det kommer.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja huvaligen, boxas kl 7 på morgonen. Vem gör det? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte det var jättefint ihop! Klem och njut av kvällen

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin!
    Men det är klart att du får göra en pudel... Vem orkar boxas på morgonen? :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Då ses vi där kanske fina du!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Den där visningen blir säkert jättehäftig hoppas att det blir bilder och rapporter! Jag ska försöka mejla lite med någon så att jag kanske får komma en annan gång! PS byt ut spindelhusdjuret mot något gosigare! Kram

    SvaraRadera