tisdag 29 januari 2013

Hohooo?

Fortfarande lite omtumlad efter Odd Mollys visning i går – den var helt fantastisk!

Det kommer lite bilder så småningom – i vanlig ordning halvbra eller halvdåliga beroende på hur man väljer att se det……

 Lingonet kommer så klart att göra fler inlägg med helt underbara bilder men det dröjer nog lite för det var en ganska trött liten dam som satte sig på tåget för ett par timmar sedan :)

DSC08174

Japp – det var underbart!

Kramar

P.S även jag har pratat med och kramat Karin och lyckades på något vis flika in att jag älskar mina klänningar och ska begravas i en Nymph Dress?????

Undrar om hon är rädd för mig nu……

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

21 kommentarer:

  1. Underbart och ni ser så glada och lyckliga ut!
    Jag tror att Karin fattade precis vad du menade. Jag tyckte iallafall att det lät helt normalt:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite magiskt faktiskt! Hoppas Karin också tyckte att det lät normalt :))
      Kram

      Radera
  2. HAHAHA, både hon och de andra på OM måste tycka vi är helt tokiga ;-) Tack än en gång för gårdagen!! Det var så roligt att ses!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses men så där blir det ibland när jag blir exakterad :D Superkul att ses och jag är fortfarande glad!
      Kram

      Radera
  3. Men kära ros - mössa på när man har hosta!! ;-)
    Är lätt avis på er underbara afton...
    *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hm den låg i väskan :o)
      Kram

      Radera
  4. En riktig glädjebild!! F ö håller jag med om att mössan bör åka på omgående;) samt att det lät helt normalt att begravas i en Nymph, Storklem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska inte gå ut alls i dag - bara vila!
      Kramar

      Radera
  5. Absolut inte alls avis ;) eller, jooo, jätteavis! Ni ser båda helt fantastiska ut, skall bli kul att få se fler bilder! Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - det var verkligen härligt!
      Kramar

      Radera
  6. Vilken fin bild på er två! Och det låter som om ni haft det riktigt, riktigt roligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt fantastiskt och jag är fortfarande glad .)
      Kram

      Radera
  7. Vilken fin bild på er, jag förstår ni har haft det toppen!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var härligt - synd att du inte kunde komma!
      Kram

      Radera
  8. Som sagt..en mössa på ditt söta huvud hade ju inte skadat med tanke på hostan!! Annars är ju bilden helt underbar på er båda!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch vad dumt att inte ta på mössan som låg i väskan! Tror inte att jag är sämre i dag tack och lov.
      Kram

      Radera
  9. Vad fina ni är! Hur kul som helst att det blev så lyckat:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi hade ju ingen annig om hu det skulle bli :) Så glad att vi hade möjlighet att vara där!
      Kram

      Radera
  10. Hihihi. Nu är jag hemma igen och vänder och ska jobba om en timme. :(
    Men det gör inget för jag tokflinar fortfarande. :)
    Tusen kramar och tack för allt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen vad falls - fast jag förstår dig! Tack själv - det är tomt här!!!!
      Kramar <3

      Radera
  11. Underbar bild på er!
    Jag förstår att ni fick en härlig kväll :-)
    Kram

    SvaraRadera