torsdag 3 januari 2013

Hemma lugnt och fint :)

Nejdå – jag märkte inget alls av uppståndelsen runt Slussen och Söderledstunneln när jag väl kom hem. Inte minsta spår kvar av eftermiddagens galenskaper.

Jag kom hem lite senare än jag brukar vilket beror på att jag stannade till på vägen och reafyndade. Ingen Molly – inte ens något att ha på sig

IMG_5278

Det kommer ju fler jular och för 48:- gick den inte alls att motstå. Jag menar tänk om jag rentav ska ha gran nästa år :)

Funderar som bäst på om jag borde förändra mina kvällsvanor eftersom jag datar på tok för mycket.

Jag skriver inlägg, bloggenadar och kommenterar hyfsat flitigt, svarar på kommentarer hos mig själv, redigerar bilder, hänger lite på FB, läser tidningar mm mm.

Kort sagt lever jag mina kvällar framför datorn om jag inte gör något utanför hemmet. Kan det vara riktigt sunt tro?

Tål att tänkas på……….

Dagens stass är superbekväm och  ganska snygg om jag får säja det själv :)

IMG_5295x

Twistme jumper – Odd Molly, Medallion top – Odd Molly, jeans – Please och halsband Rock by Sweden.

Tror att jag får räkna både Twistme och Medallion till några av mina allra bäst köp.

För att jag inte ska bli sittande här stänger jag av nu och ägnar mig åt en bok i stället!

Ha det gott!

IMG_4199AAAXXX

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Skönt att du kom hem ordentligt och vilken fin julgransmatta du fyndade. Jag kan bara hålla med dig angående klädseln, snyggt och fint.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du och jag trivs verkligen sååå bra i min dagens.
    Kram från den där hopplösa som sitter kvar vid datorn

    SvaraRadera
  3. Åh så skönt att du är hemma igen och vilken fin fin dagens. Klickeli....:)

    Det är svårt att bryta med att sitta framför datorn tycker jag, men lyssna på musik och gå omkring och pyssla är underbart skönt och så läsa böcker.
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag måste faktiskt se till att göra andra saker och på lördags ska här köpas bok som jag är nyfiken på :)
      Kramar

      Radera
    2. Har du loggat av än? :) Och visst räknas rostad macka med brie på som middag?

      Radera
    3. Räknas lika bra som sesamkex med getost :D Fy attan vad gott det var! Jag kollar på Indiana Jones!
      Kram

      Radera
  4. De 2 var riktigt snygga ihop och du har ju fler att kombinera med om jag inte minns fel? Ha en fin datorfri kväll, Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe mja kanske två till :)
      KRAM

      Radera
  5. Bästa outfiten på länge, och snygg är den med:) Jag har nog samma vanor som dig, men det tåls absolut att tänka på lite mindre datortid..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Jisses vad du frestas:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Och massa fint du har rea-klickat! Har klarat mig bra än så länge, men undrar när jag spricker... Vilken action det är på Hornsgatan! Bäst att hålla sig inne framför datorn ;-)

    Kram kram fina

    SvaraRadera