onsdag 9 januari 2013

Har inte riktigt tid att blogga

Fullt upptagen med att äta snusklubba medan jag väntar på leverans av mitt nya löpband.

Det jag fyndade på Blocket har jag sålt vidare eftersom det var stort och klumpigt.

Dessutom finns det annat viktigt att utforska :)

IMG_5205

Så ni ser ju – ryyyysligt upptagen

Dagens är en av favoritstassarna just nu

IMG_5325

Flirtini hooded jacket – Odd Molly, Grable sleeveless tunic – Odd Molly, Bystorm slip dress – Odd Molly, jeans – Please, halsband – Unica och på fötterna UGG:s Lynnea

Nu över till Angry Birds…………..

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. hihihi. Ja du har och göra minsann. :) Fina uggsen är. <3 Nubuck eller läder?
    Kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Oj - tittar in en sväng innan jag hoppar i säng och konstaterar att här var det inte vidare livat :)
    Mina Lynnea är helt opraktiska=mocka :D
    Kram å sov gott
    <3

    SvaraRadera
  3. Haha...Angry Birds var ett tag sedan jag spelade, borde kanske återuppta det igen.
    Mina UGG:s Lynnea blir tyvärr alltför sällan använda, mocka i regn och rusk går inte så väl ihop. Får vänta till lite torrare väder.
    Snygg outfit! Blir allt lite inspirerad, jag har ju en Flirtini och en Grable här hemma.....Kram

    SvaraRadera
  4. Å jag har mina Uggs inomhus tills det blir torrt. Helt idiotisk så klart att köpa ett par relativt ljusa i mocka men de är så himla snygga och förvånansvärt sköna. Jag har gått i dem hela dagen och inte ens mina hälsporrar protesterar :)
    Kram

    SvaraRadera