torsdag 24 januari 2013

Fri frakt över 600:- och snabb leverans

Nu är jag ju sjuk på riktigt då och hemma från jobbet. Känns bäst så eftersom jag låter som en hel Tbc-klinik. Dessutom har vi svinskitjättekallt och rått så jag tror att mina luftvägar mår bra av att slippa utomhusgående

Har roat mig lite HÄR och beställt några nödvändigheter

Img-CM15-MF-13-002-XX_1

Min favoritmascara som just nu kostar 139:- mot butikspriset som är 175:-

Img-CBH07-77-500-XX-XX_1-large

Tvål som doftar rosor och kaprifol 49:- för 500 ml är ju ett litet klipp om den är mjuk och skön vilket produkttexten lovar att den ska vara

 

Img-CBH26-77-500-XX-XX_1-large

Ja hm – jag är väldigt förtjust i tvål……….. Samma pris och mängd på denna

Paketet ligger på Posten redo att hämtas men det blir en senare fråga.

Nu hostmeducin, Iprén och sängläge

vissen-ros

6 kommentarer:

  1. Usch, tradigt, men lite shopsing piggar ju alltid upp. Åtminstone för stunden ;) KLem

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja skit också vad trött jag blir! Vill ju inte vara skuk när jag får så fint besök till helgen...
      Kram

      Radera
  2. Blöööö. Krya på dig vännen. Och tvålen ser ju delikat ut.
    Kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa blööö verkligen men jag ska sova mycket å dricka honungsvatten i ställer för glögg ;)
      KRAM

      Radera
  3. Vilka ljuvliga pumpflaskor. Skit samma om de är bra när de är så snygga
    Krya på dig. Jag börjar tröttna på restriktionerna. Jag tror jag blir sjukare av den här inaktiviteten. Men jag har lovat doktorn att inte träna med pc den här gången
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah - du är bäst - mitt öga drogs först till de snygga flaskorna :D Jag har inte tränat ordentligt på evigheter. Halvdålig och trött och så fort jag bara tittar på löpbandet eller pilatsbollen blir jag sämre ;)
      Kram

      Radera