onsdag 2 januari 2013

Första reaklicket :)

Likt en annan madam i Blogglandia velade jag så dant över vilken färg jag helst ville ha att det först inte blev någon alls.

Lite störigt eftersom jag verkligen gillar modellen………

När reorna kom igång var det plötsligt ingen tvekan alls och i morgon finns den här på Hornsgatan

#Egotrip short wrap cardigan multi

Egotrip short wrap cardigan i multi

Det var den här färgen också pockade på uppmärksamhet

egotrip short wrap cardigan

Silky pink som jag fortfarande tycker är supersnygg även om jag är nöjd med mitt val

När jag tänker bakåt verkar jag ömsom sekundkasta mig över ett plagg – tex Jaquard Grandma - eller vela så länge att de tar slut. Fick ju jaga som en galning efter mina Nymphklänningar eftersom jag inte kunde bestämma mig för röd eller blå.

Samma sak med Dramacoat powder eller indigo velade jag tills de tog slut. Visserligen finns dessa plagg i båda färgerna ni i garderoben så det ordnade sig efter långt spanade.

Babbel babbel när det enda jag skulle säga var att jag är väldans nöjd med mitt första reaklick. Jadå – det kommer fler :)

Ha det gott!

IMG_4199AAAXXX

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack - mjuk också :)
      Kramar

      Radera
  2. Svar
    1. Eller också har jag härmat dig hihi
      Kram

      Radera
  3. Ja du...jag har också velat fruktansvärt mycket. Spanade in den i multi på Åhléns rea men kunde fortfarande inte bestämma mig, skulle jag ha den eller den i silky purple. Idag hade jag tillslut bestämt mig för att jag nog ville ha den i multi, färgerna passar mig nog bättre. Så jag åker till stan för att köpa den och då var den slut, så snopet när jag väl bestämt mig :-( Då var det bara att åka hem och klicka hem den från nätet :-)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen jösses hur man håller på :) Så jädrans typiskt och vilken tur att den fanss en att klicka hem!
      Kram

      Radera
  4. Snyggt klickat:) I dag flyttade min ut..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha tänk om den hamnat hos mig. Jag hade precis klickat när jag såg att du sålde din.
      Kram

      Radera
  5. Rea-klickat på en av dem =)

    SvaraRadera
  6. :) Säkert fler som gjort tror jag!

    SvaraRadera
  7. Jadå, visst har jag klickat jag med :) Både rea och till ord pris ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att det finns fler som jag :) Känner att det börjar bli dags för en ordentlig utrensning men jag har grava hamstertendenser haha.

      Radera
  8. Jag reaklickade den grå/svarta men är nog mer sugen på en av de färgglada. Sååå mjuk och go ju :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superskön och snygg - troligen måste den få följa med till jobbet i morgon :)
      Kram

      Radera
  9. Woo hoo! Fantastisk kjøp:) Jeg kunne godt tenke meg en i hver farge men..
    klem

    SvaraRadera