torsdag 31 januari 2013

Den vackra baksidan

Vinprovning e kul. Särskilt om den leds av en väldigt kunnig men helt opretentiös människa och ackompanjeras av fantastisk mat :)

Jag är proppmätt och en smula vinfryntlig så jag blir inte långrandig – vill ju inte riskera att sätta en massa dumheter på pränt.

Den vackra baksidan på halvtaskiga foton men det är rasande svårt att fota ryggen på sig själv och dessutom i dåligt ljus.

IMG_5481x

Oh jess visst är det änglatröjan fån Cindstory – helt underbar om ni frågar mig!

IMG_5480

 

Det är den här varianten som flyttat hem till mig och jag älskar den :)

large

Som sagt – en liten smula vinfryntlig och trött som attan så snart bär det av till sängen. Måste kliva upp klockan 6 i morgon bitti för att ta mig till Uppsala och ett väldigt intressant seminarium. Duger ju inte alls att sitta där och nicka till!

Sov gott å kram!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Så fin tröjan är...och med utslaget hår är ryggen än mer fantastisk.
    kramar och suss gott

    SvaraRadera
  2. Snyggare än på bild är den och klär dig alldeles utmärkt! Klem

    SvaraRadera
  3. Jag har två såna finingar:) Klart vingarna ska vara på ryggen! Är man en ängel så är man;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du kommer till Uppsala :)
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Jättefin tröja till dig..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så trevligt med vinprovning och god mat:)
    Tröjan är läcker!
    Sov gott och kram!

    SvaraRadera
  7. De är så snygga dessa tröjor. Vill också ha en även om det nog inte är "jag" :-) Tack för senast och trevlig helg!

    KRAM

    SvaraRadera