måndag 21 januari 2013

Att få ragg i lampaffären och bli panikslagen????

Ja panik är kanske att ta i men när lappen med telefonnumret stacks i min hand fick jag tunnelseende någon sekund :)

Får nog analysera mig lite här för han var både snygg och rolig att prata med. Och pratade gjorde vi rätt länge där i affären. Långt efter att vi var klara med våra inköp. Vad tror jag egentligen – att han är seriemördare, galen, satanist eller porrfilmsproducent? Och hur farligt är det att ses ute för en kopp kaffe??

Medan jag funderar på det ska jag slötitta på TV och tvätta upp mina nya fynd som är lite elektriska – fleecefodrade tumvantar för halva reapriset på Åhléns vilket innebar 25 kronor – najs!

7516387740_905a91c843_z

Bild från i somras från ett våldsamt dimmigt Kivik (tror jag)

Nu drar jag mig tillbaka till soffan……………..

Må så gott!

Kram

32 kommentarer:

  1. Ooo, vad spännande! Fortsättning följer, hoppas jag?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja om jag kan ta mig över tröskeln :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg och lättpratad? Go for it för bövelen! Satanister och porrfilmsproducenter är människor med;) Spännande! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah sköning! Ja de är väl människor de med :)
      Kram

      Radera
  4. Vad har du att förlora? Kör hårt kvinna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej ingenting ju. Det värsta som kan hända är att det blir skittråkigt eller att vi avskyr varandra :)

      Radera
  5. Go for it girl! En kopp kaffe på offentlig plats är ju ganska säkert;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan ju inte vara så farligt :)

      Radera
  6. Shit vad spännande, ser fram emot fortsättningen * dregel*, ses över en kopp kaffe....mmmmm det låter ju trevligt=))
    Hoppas att du har en bra kväll<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja det skulle ju faktiskt kunna vara lite mysigt :)
      Kram

      Radera
  7. Håhå vad spännande. Klart du vågar. En kopp kaffe, sen ta det vidare därifrån. Gud vad spännande:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa spännande eller lite jobbigt....hm :)
      Kram

      Radera
  8. Men herregud jag har ju SAGT att du är en pingla? Lyssnar du inte på mig? :-)

    Det här är ju superspännande-keep us posted! Lova! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha nä jag har väl inte lyssnat .)
      Kram

      Radera
  9. Svar
    1. Ja och lite läskigt hahaha.
      Kram

      Radera
  10. Men wow, sånt där händer ju bara på film - you go girl!! Snygg och trevlig dessutom; finns inget att förlora! Håll oss uppdaterade för bövelen ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses - det är faktiskt tredje gången något liknande händer. Måste bero på att jag pratar med allt och alla i ett kör :)
      Kram

      Radera
  11. Oslotigern skrev precis det jag tänkte: Händer sånt IRL ja då är det helt klart straffbart att inte agera på det hörru! =)
    Greppa luren genast - imorgon så är du lagom angelägen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska jag sova och hoppas att jag får hjälp av mitt undermedvetna :))

      Radera
  12. Svar
    1. Ja lite kaffe kan ju inte skada :)
      Kram

      Radera
  13. WHOOOHOOO! Klart du ska ta en kopp kaffe! Åh, va härligt! Man ångrar sällan saker man vågat men desto oftare saker man var för feg att våga....
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm där har du en bra poäng!
      Kramar

      Radera
  14. Men grattis! Det är ju sånt där man bara tror händer andra, så passa på för sjutton.

    Lycka till!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Åh så spännande och roligt!!!:))
    Kör på:)
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Detta låter spännande, ser fram emot fortsättningen.
    Lycka till!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  17. Haha! Hoppas han är porrfilmsproducent! Haha... nej, skojade bara! Kul! Inte vara rädd. Låter bättre än mitt Kanarieöarnaragg som säkert var 70+ och ritade teckning åt mig åtminstone! Kram

    SvaraRadera
  18. Go for it girl!

    Å med över trettio kommentarer före mig som jag på intet sätt har orkat läsa igenom så är jag säker på att svaren du fått har varit av uppmuntrande vis :)

    Måsågott
    /Carina

    SvaraRadera