tisdag 1 januari 2013

Är ni vakna?

Ja att ni som har små barn är vakna betvivlar jag inte  :)

Jag har precis varit i tvättstugan och laddat in de sista maskinerna. Inte helt otippat har jag alla fyra maskinerna helt för mig själv så här går det undan.

Under vaknaprocessen med mitt kaffe framför datorn hittade jag det HÄR - ett bildspel med djur som är fantastiskt väl kamouflerade

djur3

Kolla på bilderna innan ni läser bildtexten – många av dem är väldigt svåra att se om man inte vet vilket djur man letar efter. Vissa kan man knappt hitta även om man vet vad man letar efter :)

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Här är vi uppe, vilka fantastiska bilder och ett par av djuren var riktigt svåra att hitta även om jag visste vad jag skulle leta efter.
    Hoppas att din första dag på det nya året blir fin.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. God morgon -önskar dig allt gott!
      Kram

      Radera
  2. Här har vi varit uppe ett tag, och det utan att barnen är hemma. Skönt med en nyårsdag utan huvudvärk:) Jag såg dessa bilder någon stans i går, men hade inte en chans på några av korten..
    Gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Roliga fotografiska bildgåtor! Att tvätta verkar ju vara en driftig sysselsättning att starta det nya året med! God fortsättning! Krsm

    SvaraRadera
  4. Hahaha ja jag insåg att jag skulle ha hela tvättstugan för mig själv så why not :)
    God fortsättning på dig själv!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tvättstuga för sig själv är guld.
    Fantastiska bilder och de visar hur välordnad naturen är - när vi människor låter bli att störa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var just det - när vi inte lägger oss i och (för)stör!

      Radera
  6. Kul bilder och jag kunde inte se alla. Naturen är fantastisk.
    kramar!

    SvaraRadera
  7. Vi sov till 12.30 då sonen väckte oss;)
    Gott nytt år på dig snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Coolt! Fast jag är visst inte vaken än för jag började förtvivlat klicka på bilden för att se bildspelet!!! Gillade särskilt ugglan i trädstammen!
    Här har det tagits lugnt idag så gott det går när det finns folk i huset som pockar på uppmärksamhet. Nu har jag just lyckats bränna en plåt med pepparkakor. Mmmm vilken doft!
    Kram

    SvaraRadera