måndag 28 januari 2013

Å så gott jag har det…….

Tänk dig att du varit krasslig och känt dig som skrutt ett tag. Inte orkat laga mat eller göra något vettigt.

Att i det läget få besök av en kär vän som raskt fixar ihop en supergod middag är ju som att vinna högsta vinsten :)

DSC_0010x

DSC_0053x

Lite skillnad mot fil och flingor!

Jag har fortfarande hostan from hell så vi får ta det lite lugnt så att jag orkar med det här i kväll

Skärmavbild 2013-01-23 kl. 10.56.33

Ha en fin måndag!

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Så lyxigt ju! Hoppas ni får en fin kväll och att du snart blir av med krassligheten. Har lite samma sak och försöker desperat vila bort den eftersom jag måste till din stad på onsdag. Men bara jobb tyvärr denna gång! Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är det irriterande - att det aldrig går över liksom. Det är ju jobbigt för Lingonet också som inte får sova.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så lyxigt att få så fin uppassning. Precis vad man behöver när man är krasslig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så tröttsamt med dessa förkylningar, hosta o sjuka i allmänhet. Hoppas du slipper din hosta relativt fort.
    Underbart med en så god vän som Lingon, kommer som en räddande ängel åt dig!
    Ha en mysig dag, hosta till trots!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att ha en sån vän som dyker upp. Jag hade tänkt att gå ikväll men nu blir det vab och sen kommer jag inte iväg. Hoppas att ni får kul och inte fryser häcken av er.

    kram

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt att bli ompysslas av ett Lingon. Hoppas det blir en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera