fredag 21 december 2012

Kortaste glöggtestet????

Jag provade verkligen i går och här kommer mina korta och kärnfulla? omdömen

IMG_5135x

Väldigt god smak men kändes något mesig – inte så konstigt kanske eftersom det är en lättglögg. Tog sig betydligt efter förstärkning med rom! Gillar mycket!

IMG_5138x

Mmmmmm supergod om än något söt – kan alltså inte drickas i så stora mängder ;) Gillar ännu mer!

Om syster yster tycker som jag måste jag nog fylla på förrådet men det gör ju inget eftersom flaskan är så snygg………

Nu in till stan för hotellfrukost vilket känns väldans lyxigt och sedan blir det ett förfärligt härjande i stadens butiker misstänker jag.

Ha en fin dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Härligt med en liten glöggtest, själv ska jag testa årets glögg från Blossa i helgen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Hihi. Kul att höra vad du tyckte. För mig var choklad/chillin lite för söt. Blossa 12 på systemet som inte fått så bra kritik gillar jag mer. Vi fick den serverad kall med isbitar på julfesten och då var det mer GT-känsla. :)

    kram!

    SvaraRadera
  3. bra, tack. Chili- Cholela´med lite "förstärkning" tänkte jag prova, men den hann ta slut innan... Ha det mys, hotellfrulle är höjden av lyx för mig. KLem

    SvaraRadera
  4. ..nu skulle man kunna tro att jag redan varit på glöggen, med tanke på hur jag stavar....SUCK

    SvaraRadera