torsdag 20 december 2012

Jag har jullov :)

Sista jobbdagen på ett tag – jag är ledig tom den 27:e och det är verkligen skönt!

Jag har till och med lyckats hämta ut ett paket idag men det var baske mig kaos på mitt utlämningsställe. Folk som var ilskna och stressade och en gubbe som blev hysterisk när han inte fick lösa in en postväxel på 6.000:-

Av den omtalade julefriden märktes inte mycket……….

Jag har så klart provat paketinnehållet men det är för mörkt för att få till vettiga provningsbilder. Mitt i vintern har jag bloppat hem något jag länge velat ha men inte hittat i rätt storlek

IMG_5141x 

Ljuvliga Breik dress från Ewa i Walla.

Vansinnigt stor i storlek så denna i small ska snöras ihop med brett skärp när den så småningom ska luftas.

Tack snälla K – jag kommer att glädjas åt och ta väl hand om den!

Vete sjutton om det inte är dags för en glöggprovning nu………

Må så gott!

Kram

9 kommentarer:

  1. Nä julefrid märker inte jag heller något av, än i alla fall. Hoppas den hittar hit i morgon. Njut av glöggen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas också att du får lite julefrid!
      Kramar

      Radera
  2. Så fin klänning! Nu tar jag lite glögg här med.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du alldeles tärr i :)
      Kram

      Radera
  3. Tror den kommer att bli skitsnygg med ett brett bälte... som jag fick sommarsaknad nu...
    Spännande vad du kommer att tycka om glöggen, du får gärna berätta så denna nyfikenhetstant får veta :o) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa ge mig sommar snart tack! En ab sorterna avklarad.....
      Kram

      Radera
  4. Ja, jag är också nyfiken,¨både på stass och vad du tyckte om glöggen ju!! :) KLem och fin kväll

    SvaraRadera
  5. Kommer en recension i morgon .)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Den er så fiiiiin! Gleder meg til å se deg i den:) Her også slurpes det gløgg..
    Klem:)

    SvaraRadera