tisdag 25 december 2012

Hej mitt vinterland

Alla här i Stockholm som önskat sig en vit jul har verkligen blivit bönhörda

IMG_5221

IMG_5223

IMG_5225

Mitt älskade Mariatorg och även om granen lutar betänkligt blir jag glad när jag ser den

Det var skönt att promenera hem efter bion även om det blåste lite illa. Nu sitter vi båda här med varsitt glas rött och bara har det bra.

Har ni lyckats låta bli att reaklicka? Det har nu inte undertecknad men det var det väl ingen som trodde??????

Önskar er alla en fin kväll!

IMG_4199AAAXXX

10 kommentarer:

  1. Jag har inte reaklickat alls än, men bemärk ordet än;)
    Ha så mysigt..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja jag lägger märke till "än" :))
      Kram

      Radera
  2. Så härligt, här försvann snön snabbare än den kom. Roligt att höra också att julen är återerrövad. Jag har icke klickat. Sugen på en grej, men ska låta bli. Klem från ett milt och ruggigt Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah trist att ni inte fick ha kvar snön över jul! Nu får den gärna försvinna för min del :)
      Kram

      Radera
  3. Jag har hållit mig än så länge men nu är det en traderagrej som ligger farligt till. :)

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas hoppas du får ditt span!
      Kram!

      Radera
  4. Hit med lie snö!! Måste ni ha all snö?!
    Kul att se vad du klickat hem, jag har suttit på fingrarna.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha pilutta - tydligen måste vi det men det är faktiskt lite väl mycket för min del :o)
    Kram

    SvaraRadera
  6. har inte reaklickat och kommer inte göra det heller. Mitt tidiga nyårslöfte ska hållas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir inspirerad av dig och tar tag i det där en in en ut igen!

      Radera