lördag 22 december 2012

Garderobstillskotten från Barkarby

Det hade varit hur lätt som helst att gå helt bananas med tanke på priserna men det mesta jag provade fick hänga kvar

Så även den här vilket jag ångrar lite när jag tittar på bilden :o)

IMG_5148

 

De som fick följa med var alldeles självklara av olika orsaker

page

Mah-Jong velour dress har jag spanat efter i evighet i den här färgen, koftan har jag velat stjäla från Lingonet ända sedan jag såg henne i den första gången och Rapunzel är supersöt men flitigt kopierad så ett Traderaklick är uteslutet.

Dessutom undrar jag om den gick i produktion i just white? Kan inte hitta någon produktbild………någon som vet?

Detta blir en slö dag efter gårdagens intensiva åkande och affärsspringande. Ännu så länge bara i drickakaffestadiet :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Slött här med! Har funderat på frukost i en timme nu. Kanske ska göra slag i saken?!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm frukost ja.......snart.....kanske :)
      Kram

      Radera
  2. Yay. Grattis till den fina koftan. :) Det är ju så fin. Jag önskar mig den färgen också.
    kramis!

    SvaraRadera
  3. Finfina köp! Och visst är det så att man så gärna vill ha mer... Blusen var supersnygg på dig! Kram

    SvaraRadera