fredag 21 december 2012

Första stoppet avklarat....,,,

.......nu in mot stan

8 kommentarer:

  1. Aha....trevligt!!!...jag ser påsar!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Och shopsat har ni gjort med:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Kikar in och kramar god jul.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att höra av dig. Jag saknar dig och din skarproliga penna!
      Stor Julkram

      Radera
  4. Jag tänkte direkt Barkarby när jag såg kassarna och det där in mot stan... sen såg jag inlägget under där just det magiska namnet figurerar... nu vart man ju nyfiken på vad kassarna innehåller... :o) Hoppas ni har det bra och sliper bli helt nertrampade av alla juldårar därute... :o) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barkarby var helt ok men sen inne i stan blev vi nästan galna haha. de roffade fynden kommer så klart på bild.
      Kramar

      Radera