lördag 22 december 2012

Dagens Mollyprovning

Jag ville gå förbi Odd Mollybutiken och önska tjejerna god jul och visst provade vi :) Om man är helt mollyfierad är det nästan en omöjlighet att kliva in där utan att prova

IMG_5184

Jaquard jumper i mid grey storlek 1, pris 1.599:-

Helt normal i storlek och omedelbar förälskelse – den vill nog flytta hit!

 

IMG_5185

Disobedient jumper i red wine storlek 1, pris 1.799:-

Även den normal i storlek även om ärmarna är lite långa. Lika kär i den här…….

 

IMG_5186

Wildside jumper i chalk storlek 1, pris 3.499:-

Normal i storlek och alldeles alldeles underbar. Kan bara konstatera att det blev tre häftiga förälskelser på rad och att här gäller det att välja :)

Vi har ätit italiensk även i dag – ingen av oss har lust att laga mat och det gäller att passa på när man besöker en stad där den där matkedjan finns.

Resten av kvällen blir det mys, glöggdrickande och kanske någon film.

Ha det gott!

Kram!

11 kommentarer:

  1. Den första gillas mycket! Tycker du ska slå till på den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härliga!
    Jag hoppas tomten ska ha med sig något mjukt från nya kollektionen...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar den sista bäst, men inte prislappan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den översta är min absoluta favorit...har den på mig idag!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Uff.. Ja det ble tre forelskelser for meg også;) Og enda kommer det jo så mye mer! Hvordan skal det gå..
    Hihi:D Takk for fin prøvning! Så fine saker du hadde funnet på Barkaby forresten:)
    klem og ha en god aften!

    SvaraRadera
  6. Oj, så fint alla tre satt på dig!! Nu får även jag lite habegär.....hmmm. Än så länge har bara Gauze Frill blouse i färgen Pearl flyttat hit, får se om de blir något mer från SS1. Blir ju onekligen lite lockad av dina bilder :-) Men oj så dyr Wildside jumper var, det trodde jag inte. Kram

    SvaraRadera
  7. Håller med, förälskad jag också :-) Den mittersta finns ju redan i tigeroben, men jag är ganska säker på att det blir bigami av det här till slut... Den översta är ju bedårande!

    Kram kram

    PS - fina Barkaby-fynd förresten! Mamma - som läser hos dig - berättade vad du hade provat när jag kom in genom dörren här, och visade att hon hade shoppat detsamma på Freeport ;-)

    SvaraRadera
  8. Ja, suck. Här är en till som gärna vill ha alla tre. :)
    kram!

    SvaraRadera
  9. De är fina alla 3 ja. Helst Jaquard Jumper skulle jag vila ha. Ha en fin fortsatt kväll, Klem

    SvaraRadera
  10. Du är så snygg i alla tre:) Bra att veta vilen storlek som gäller, tackar!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tack för hjälpen, ska jag våga mig på en 0:a tro? Svåra val:)
    kram

    SvaraRadera