fredag 28 december 2012

Dagens i rörig hall

För första gången på länge tog jag mig tid att fota innan jag pep iväg i morse

IMG_5260

Nästan Mollylös: munkjacka från en liten pakistansk affär i Gamla Stan där den prutades ner till 50%. När vi skulle gå tog ägaren mig i hand, log och tackade. Om det berodde på att han tyckte att det var kul med lite förhandlande eller om han gjort en bra vinst ändå har jag ingen aning om.

Under munkisen en Gimlet blouse från Odd Molly, Please Jeans och halsband från Rock by Sweden.

page

Jag är nästan nöjd med uppsättningen. Lite mer träning med hårmunken så blir det nog som jag vill?

Jag är helsliten trots att jag bara jobbat två dagar men det var ju de två sista vardagarna före årsskiftet så vi fick veta att vi levde.

Tror nästan att jag loggar av nu?

Det blir alltså en tidig kväll på Hornsgatan så att jag inte sover bort halva morgondagen då jag har ett mycket viktigt ärende att uträtta :)

Kram

Emoji_1F49C

5 kommentarer:

  1. Snyggo, och du är riktigt duktig med hårmunken :).

    Jag har klätt min med löshår, (tejpremsor med hår) så syns det inte om det skulle bli en glipa.

    SvaraRadera
  2. Dem var ju riktigt snygg! Lite Desigual nästan? Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Trodde också på desigua´l! Urfin var den!
    Kanske skulle låna dotterns hårmunk och testa lite...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin du blev med glorian på sned. :) :) Donut kan inte vara helt enkelt att få till alltså.
    Kramar och suss gott

    SvaraRadera
  5. Den där gillade jag, skitsnygg!
    Kram

    SvaraRadera