lördag 29 december 2012

Att ångra sig och göra något åt det

Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på den och ångrat att den inte fick följa med hem när syster och jag var i Barkarby.

Jag fick ett anfall av duktighet och talade om för mig själv att jag redan har tillräckligt i garderoben vilket jag förvisso har men ååååå….

IMG_5148

Galet vackra Opulent blouse

I dag blir det en ny utflykt för det finns en 3:a kvar som det nu står Rosen på!

Ses senare om ni vill :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Lycka till, hoppas den väntar på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till!! Det finns ingen möjlighet att du kan titta på om koftan jag efterlyste finns? Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Det finns ingen möjlighet att du kan titta på om koftan jag efterlyste finns? Kram

    SvaraRadera
  4. Haha.... känner igen det där med att ångra sig. Jag har många gånger försökt vara duktig och avstått ett plagg, men har det väl fastnat på hjärnan så är det näst intill omöjligt att avstå. Vad kul att den fanns kvar! Kram

    SvaraRadera
  5. Ååå Opulent blouse är ju så fin. Nu påminde du mig om att jag måste använda mina två lite oftare :) Och det där med att ångra sig är min specialitet. Det liksom gnager i en till vansinne och oftast hinner det man vill ha ta slut och så grämer man sig ännu mer :) Tur att den fanns kvar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Ojoj, tur den fanns kvar! För sånt där brukar gnaga sig fast....
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är SÅÅÅ fin i den vännen♥

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. God eftermiddag! Jag har den jag har den....... :)
    Mollie: jag har mailat dig.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  9. Ja ångra sig och inte göra nåt åt det är ju inte lönt. ;)

    SvaraRadera
  10. Mkt snyggt! Tur att du fick tag på en:)
    Kram

    SvaraRadera