fredag 10 augusti 2012

Är jag felbyggd eller går jag konstigt??

Underlig inledning men jag undrar om det bara är jag som råkar ut för att ena benet på ett par jeans vrider sig? Inte i tvätten alltså utan när jag har dem på mig ??????

Kanske bäst sluta fundera så mycket och ägna mig åt något viktigare som tex planering av nästa vecka när jag har semester. Hade alldeles  förträngt det och tyckte att mitten av augusti är ju lååångt fram. Först när jag skulle gå hem från jobbet insåg jag att det är dags nu. Så himla skönt det ska bli!

På tisdag morgon sätter jag mig på ett tåg västerut för två dagars spännande och rolig utflykt med övernattning hos en hängiven mollyista. Det är mitt första besök som jag ser fram emot jättemycket och jag ska se till att uppföra mig så att jag har chans att få komma tillbaka :)

Känner att jag är rätt trött och mest babblar så jag avslutar här med min dagens

IMG_3237-vert

IMG_3238-vert

Slog till med två halsband och tycker det är ganska sött med den lilla skallen mitt i allt :) Och visst är det ett halsband från Icon – ett märke som jag tydligen inte fått nog av på långa vägar.

I morgon blir det sol och ganska varmt. Inte för att jag har bestämt det men det är vad väderleksrapporterna visar. Låter bra tycker jag så vi kör på det.

Må så gott!

Röd ros

14 kommentarer:

  1. Superfint! Jeansen vrider sig inte på mig men de blir alltid kortare på högra benet hur jag än viker, lite skumt..Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det där vikandet är ett kapitel för sig :)
      Kramar

      Radera
  2. Eftersom jag inte har haft på mig ett par jeans på flera år så kan jag inte svara på din fråga:) Skönt med lite ledighet igen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är superskönt med en vecka så här på sladden. En till väntar i september :)
      Kram

      Radera
  3. Hej!
    Det där händer mig med och än värre så vrider sig ofta ena ärmen på trikåplagg, hur knepigt är inte det men jag skyller på att de är felsydda för det kan väl ändå inte vara oss det är fel på, rekordeliga som vi är. Låter skoj med en liten tur.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah nu när jag tänker på saken så brukar ärmar också vrida sig :) Men så klart har du rätt - inte är det något fel på oss inte.
      Kram

      Radera
  4. Du är SÅ välkommen och jag ser också fram emot att du kommer :-)
    Supersnygg dagens!
    Är det alla jeans som vrider sig? Annars har du nog fått tag i ett felsytt par :-(

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å det ska bli så kul :) Tyvärr är det alla jeans så jag har nog en knepig gångstil :D
      KRAM

      Radera
  5. Fin stass, har inte själv råkat ut för vridna ben och då VET jag att jag går konstigt...så det är nog något annat som gör det. ;) Klem

    SvaraRadera
  6. Hm då skulle jag vilja se dig gå :D
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hm, är det alla jeans..?
    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog mest alla Please tror jag???
      Kramkram

      Radera
  8. Jag har inte använt jeans så mycket före jag köpte Please, och där vrider alla sig på högerbenet. Jag kan inte se att de är sneda i sömmarna heller, så det är nog bara så det blir av någon anledning. Vad skönt med en vecka semester till.
    Din dagens är en av mina absoluta favoriter, så himla snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad skönt att det inte bara är på mig det vrider sig :D
      Kramar

      Radera