söndag 8 juli 2012

Tog nog med mig dimman från Kivik?

Det ligger som en våtvarm grå filt över hela stan och jag har lite svårt att vakna men det är ju söndag och inget brådskar…………

Kanske får jag ett nujäklarryck och röjer upp lite här hemma så småningom. Jag har inte haft tid att få ordning i röran innan semestern så här ser ut som kriget :)

Tittar igenom bilderna från veckan ännu en gång och önskar att jag tagit med den hem

IMG_2625

Helt idiotiskt att inte kunna få den ur skallen och om jag hade fått den vete sjutton hur ofta jag hade luftat den. Men ändå………

Njut av solen ni som har den på besök!

Kram

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Här regnar det som bara sjutton. Fuktigt överallt.....
    Hatten är ju stencool och jag tycker nog med att du skulle ha köpt:) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tuff hatt! Kanske du kan hitta den någon annanstans :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittar hatten igen i storstan.
    KRam

    SvaraRadera