måndag 2 juli 2012

Rosen har landat

Jag har fått mig en liten spettekaka och luktat på rosor :)

6 kommentarer:

  1. Vad du än gör, försök inte äta upp den där spettekakan! Dom är så söta så det krullar sig ända ner i tånaglarna! Men fina är dom:) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj det hade jag ingen aaaaning om. Får kanske ha den som prydnad :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha så mysigt! Nu måste jag googla spettekaka:)
    kram

    SvaraRadera
  4. Ät den för sjutton!!!! Det är ju jättegott. Och då är jag vanligtvis inte så förtjust i alltför sött. Fast det är klart att söt är den ju, som en matig maräng liksom. Däremot har jag blivit bjuden på den litauiska varianten som ser exakt likadan ut, men inte var ett dugg söt. Den var så där.... Ibland går det att köpa spettekaka här och då är det fest!!!
    Och vad brun och fin du är!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fröken Abbe2 juli 2012 21:25

    Med glass till! Mums!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hihi nu har jag smakat på spettekakan och den kanske kanske kan funka till riktigt starkt kaffe :)
    Kram på er!

    SvaraRadera