tisdag 3 juli 2012

Otippad förvandling

Klockan är strax före halv sju på morgonen och jag sitter på balkongen och tankar vatten inför morgonens powerwalk. Ut på piren nedanför kommer ett fyllegäng brölande och smågruffandes. När jag en minut senare kommer ut igen efter ett toalettbesök möts jag av den här synen

IMG_2520x

Sittande sida vid sida, allt gruff glömt, levererar gänget en svajig och hes version av “ All you need is love”.

Ganska sött :)

Jag har inte fått ordning på alla semesterbilder än så jag portionerar ut dem lite eftersom.

Vi är ännu morgonslöa men när vi får lite fart under sulorna bär det i väg till en date med den sköna Josanne.

Kram för nu.

2 kommentarer:

  1. Ha en ljuvlig dag:)
    Själv ska jag med till H-borg med en styck katt

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt när det går åt det hållet :) Kramar

    SvaraRadera