söndag 1 juli 2012

Hemma igen och reafynd

Det här var den bästa och roligaste semestern på länge! Jag har dansat tango, åkt vattenrutschbana, klappat en bläckfisk vid ett tidigt morgondopp och lite till :)

Jag har inte hunnit redigera bilderna än så det kommer ett litet urval senare. Tills dess får ni nöja er med bild på dagens pinfärska reafynd.

IMG_2592x

Timeout wrap cardigan i dark blossom. Ett endaste exemplar kvar hos Mathilde till 50% och jag är jättenöjd. Inte de snyggaste matchningen med tuggummirosa urtvättade svettisbrallor men jag orkade inte riktigt byta om.

Just nu är det tvätt och självsanering som gäller och i morgon packar jag väskan igen för en tur ner till Lingon. Jag längtar!

Tar med mig datorn och tänkte roa mig med lite bildredigering under tågresan om jag kan hålla mig vaken.

Jag har inte läst några bloggar medan jag varit borta men jag antar att många av er har semester. Oavsett vad ni har för er hoppas jag att ni har det riktigt riktigt bra.

Slutar här för att göra något åt mina fötter och välja nagellack – mörkt blått eller mörkt lila?

Må så gott!

20 kommentarer:

  1. Ni kommer ha det super du och Lingon. :) Njut lite för mig med som jobbar 5 veckor till om jag räknat rätt. :p

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag ska tänka lite på dig! Fem veckor låter lite jobbigt .)
      Kram

      Radera
  2. Låter som en toppenresa, och du har ju mer toppenresa framför dig! Och så har du hunnit fyna också. Inte dåligt!
    Välkommen hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så in i norden nöjd!
      Kram

      Radera
  3. Japp, nu är det Österlen som gäller!
    Och vilket jäkla fint och bra reakap!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli toppen att åka söderöver och få snusa på alla rosor :)
      Kram

      Radera
  4. Hej! Vad roligt att du är hemm och packar om. Hoppas ni får fint väder hos Lingon. Och så väntar jag på bilder från semestern så klart. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jösses detta packande :) Vilka kläder ska med den här gången haha.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Heeej! Vad kul att se dig igen :) Och härligt att höra att du haft det bra! Ska bli kul att se bilderna. HA det så mysigt hos Lingon! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej själv :) Jag längtar som fasen till att åka ner till Lingonet och lukta på henner rosor.
      Kramkram

      Radera
  7. Välkommen tillbaka och välkommen till Skåne! Kan du ta lite sommar med dig tror du? =)
    Semester? Sånt har inte vi sjuksköterskor på sommaren. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är baske mig på tiden att jag besöker Skåne - flera år sen sist!

      Radera
  8. Välkommen hem din söta pepparkaka:) Ha så mysigt med Lingon nu, och bilder vill jag gärna se.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi tack! Jag tycker att det ska bli skitmysigt att åkat till Lingon :)
      Kramar

      Radera
  9. Välkommen hem! Ser fram emot lite bilder från din resa. Vad du absolut kan packa ner i väskan nu när du ska hit till Skåne är SOL. Okej?... KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska göra mitt bästa med solen!
      KRAM

      Radera
  10. Välkommen hem! Du ser så glad ut och koftan är ju toppen på dig i den färgen. Ha det så trevligt i vårt Skåneland, klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mår så himla gott :) Ska bli så mysigt att åka söderut
      Kram

      Radera
  11. Välkommen hem! Och ha det så gott i skåne. Vi åker ner om 2 veckor, missar dig alltså. Synd! Kram

    SvaraRadera
  12. Völkommen hem!!! Det låter som om du har haft en kanonsemester. Ser fram emot dina bilder och ha en trevlig resa ner till Lingonland. Kram

    SvaraRadera