tisdag 3 juli 2012

Det är gott att leva – del 3 eller nåt sånt

Lingon och jag har nyss firat midsommar – dvs ätit sill och druckit nubbe. Jag känner mig alltså inte så vansinnigt spirituell så det blir mer bilder än text :)

IMG_2637[2]

Det är det här ögonblicket rubriken syftar på – en cappucino i solen är ju aldrig fel.

 

IMG_2613

Vet inte vad som hände här – i verkligheten är vi ungefär lika långa :)

 

IMG_2618

I den här affären köpte jag något somrigt rosa som jag visar i morgon men mellan provningarna fånade vi oss så mycket att tjejen som jobbade där såg lite lite besvärad ut.

 

IMG_2632

Efter allt butikstramsande är det skönt att vila en stund :)

 

IMG_2622

Jag blev helt fascinerade av den här skapelsen som jag gärna skulle ha tagit med hem. Vet inte riktigt om den är läcker eller bara vulgo?

 

IMG_2625

Jag har aldrig ägt en hatt men blev störtsugen på den här. Den fick inte följa med hem och jag tror att jag ångrar mig en liten liten smula :o)

Nu är det nog dags att fylla på med mer vatten och titta klart på “Det våras för sheriffen”

Hoppas ni har det fint!

Kram

8 kommentarer:

  1. Döfina rosor! Icke vulgo! Trevlig att se er bruttor ihop:) Kram

    SvaraRadera
  2. En bild säger mer än tusen ord... Vilket gäng och fan vad ni är sköna tillsammans ;)Ta hand om varandra brudar !
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Helt underbart! Ni ser ut att ha haft en rolig dag bortom alla ord. Synd att du inte köpte hatten. Du passar i den. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det syns hur kul ni har , härligt! Fortsätt så! Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack för gulliga kommentarer! Jag njuter i fulla drag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Åh vad härligt ni verkar ha det, njut!
    Kram

    SvaraRadera