lördag 7 juli 2012

Åter på Hornsgatan

Känner mig en liten liten smula sorgsen men ler när jag ser alla bilder och minns veckan.

Den har innehållit allt från shopping till kattgos och inte minst har jag fått se Glador i levande livet. Jag älskar rosor och har doftat så mycket som möjligt på alla härligheter i Lingons ljuvliga täppa.

IMG_2726

Hur mycket jag än älskar rosor är jag väldigt betuttad i alla former av Digitalis. Om jag har riktig tur kan jag få se en humla surra ut och in i blommorna för att komma fram alldeles frömjölig på hela kroppen :)

 

Lingon och Rosen Stor Bild

Bilden tagen av Josanne

Tack vännen för en härlig vecka – jag vill helst åka tillbaka på en gång :)

Efter att tvättberget är fixat blir det räkor och vitt vin framför TV:n. Det känns faktiskt helt ok.

Kram på er

11 kommentarer:

  1. Åhh, så du är hemma igen. Ni verkar ha jaft det så fint och jag vet hur det är. Den där längtan, som om något plötsligt saknas. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig lite ödslig och du har rätt - plötsligt saknas något.
      Kram

      Radera
  2. Tack tusen tack söta vän för härligt sällskap och mycket bus.
    Saknar dig!
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Same same! Det är ganska tomt här och jag skulle gärna vända tillbaka genast :)
      Kramar

      Radera
  3. Skönt att du sitter med massor av goda minnen, det är bra att kunna plocka fram när någon saknas.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt - jag blir alldeles glad när jag tittar på alla bilder.
      Kram

      Radera
  4. Ni verkar båda haft mysig vecka! Förstår du känner saknad..räkor o vitt vin är ju god tröst!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Båda slank ner riktigt fint och när jag hämtat sista tvätten ska jag få ett glas till :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Låter som ett självklart slut på en bra vecka! minus tvätt då kanske..klem

    SvaraRadera
  7. Vilket fint avslut du har haft på semestern! Även om det är trist att den är slut så kommer du att gå omkring på jobbet, dra på smilbanden och fnissa lite lver minnen somnpoppar upp från din ledighet. Synd bara att bi inte "krockade" med varandra nu när du var i mina "domäner".
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Förstår att det känns lite tomt och konstigt att komma hem efter den semestern. Du verkar ju ha haft det toppen med både Mallis och skåne:) Kram

    SvaraRadera